ژاوی فاش کرد که جدایی جوردی آلبا تصمیم شخصی این بازیکن بوده است.

ژاوی: می خواهیم یک خداحافظی عالی با بوسکتس، آلبا و نیوکمپ داشته باشیم

ژاوی، سرمربی بارسلونا در مورد کاپیتان های بلوگرانا پس از بوسکتس و آلبا نگرانی ای ندارد.

بارسلونا در هفته 37 فصل 23-2022 لالیگا در آخرین دیدار خانگی خود در فصل جاری میزبان مایورکاست. ژاوی در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. در ادامه صحبت های ژاوی در این کنفرانس خبری را مشاهده می کنید.

  • خداحافظی بوسکتس، آلبا و البته خداحافظی با نیوکمپ؟

این روزها پیدا کردن انگیزه پس از قهرمانی در لالیگا آسان نبوده است اما فردا باید با نیوکمپ خداحافظی کنیم. نیوکمپی که سال های زیادی از تاریخ ما را در خود جای داده است. همچنین باید با سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا نیز خداحافظی کنیم. این یک انگیزه مضاعف است. می خواهیم خداحافظی عالی ای داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم بهترین ورژن خود را ارائه دهیم. خداحافظی با دوستانی که سال ها چیزهای زیادی با هم به اشتراک گذاشتیم، سخت است. این اتفاق برای من با پیکه و آلوز نیز رخ داد و حال نوبت به بوسکتس و آلبا رسیده است. جایگاه سرمربی بالاتر از هر چیزی است. من باشگاه را در اولویت قرار دادم. این تصمیمی شخصی نیست، یک انتخاب گروهی است.

  • بهترین خاطره ات در نیوکمپ؟

روزی که نیوکمپ را ترک کردم همیشه همراه من است. مهم ترین چیز تاثیر مردم است. داشتن خداحافظی ای مانند خداحافظی من با کسب سه گانه، چیزی است که همیشه در خاطر می ماند. دیروز به این فکر کردم که خداحافظی با نیوکمپ، بسیار احساسی و کمی ناراحت کننده خواهد بود. با استادیوم خود خداحافظی می کنیم. نیوکمپ همیشه مانند خانه من بوده است. هر چیزی برای دلیل خوبی است، برای این است که نیوکمپ بهتری داشته باشیم. اتفاق مثبتی است اما فردا ناراحت کننده خواهد بود.

  • پیچیچی و زامورا؟

این یکی از اهداف ماست. می خواهیم با احساس خوبی فصل را به پایان برسانیم. دو شکست متوالی داشتیم و می خواهیم پیروز شویم. امیدوارم لواندوفسکی فاتح پیچیچی شود و تراشتگن نیز به عنوان دروازه بانی که کمترین گل را خورده و با رکورد کلین شیت های خود فاتح زامورا شود.

  • جدایی دو کاپیتان و مسئله رهبری تیم؟

مشخص است که دلتنگ آن ها خواهیم شد و جای خالی شان حس می شود. جوردی و بوسکتس الگو و مرجعی برای هم تیمی های خود بودند اما در نهایت نقش ها خالی نخواهند ماند و نوع دیگری از رهبری را مشاهده می کنید. نگرانی ای در مورد کاپیتان های آینده تیم ندارم.

  • کونده؟

قبلاً در مورد این مسئله پرسیدید اما هیچ مشکلی با کونده نداریم. با او صحبت کردم و مشکلی نیست. مکالمه بسیار خوبی داشتیم. کونده بازیکنی حرفه ای است. او عضوی کلیدی در تیم است که به عنوان یک فولبک و مدافع مرکزی به ما امنیت می دهد.

  • پدری؟

با فدراسیون در تماس هستیم و رابطه بسیار خوبی با سرمربی تیم ملی دارم. پدری به استراحت نیاز دارد. او بارها خودش را مجبور به بازی کرده و الان زمان استراحتش است. با فدراسیون در تماس مستقیم هستیم.

  • مدافع چپ؟

بالده و مارکوس آلونسو را داریم. نیازی به تقویت این پست نیست.

  • آنسو فاتی؟

با آنسو صحبت نکرده ام. باور داریم که فعلاً زود است چون نمی دانیم فیرپلی چگونه می شود یا چه سناریویی برای ما رقم می خورد. باید برنامه ریزی کنیم.

  • جوردی آلبا؟

جدایی جوردی تصمیم خودش بود. او کسی بود که اولین قدم را برداشت و فکر می کند وقتش است.

  • گواردیولا؟

پپ شخصی است که در 15 سال اخیر بیشترین تاثیر را روی دنیا فوتبال داشته است. سرمربی ها یا مانند گواردیولا بوده اند یا ضد گواردیولا. او همیشه میراثی فوق العاده به جای می گذارد. پپ الگویی برای تمام سرمربیان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.