مدیرعامل شرکت فولاد خراسان گفت: استفاده از پساب و بازچرخانی آب برای جبران کمبود آب خط تولید فولاد یکی از اولویت‌های اصلی این مجتمع است.

استفاده از پساب برای جبران کمبود آب اولویت‌ شرکت فولاد خراسان است

به گزارش قدس خراسان، طهمورث جوانبخت اظهار کرد: هم اکنون سرمایه گذاری‌های مختلفی در موضوع توسعه زیرساخت‌ها در مجتمع فولادی خراسان در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت فولاد خراسان ادامه داد: محدودیت‌های آب در سطح کشور وجود دارد و مجتمع فولاد خراسان نیز از این قاعده خارج نیست، باید بتوانیم با در نظر گرفتن راهکارهایی امکان استفاده از آب برای تهیه فولاد را فراهم کنیم.

وی همچنین در خصوص بهره گیری از دانش نخبگان در صنعت فولاد اظهار کرد: استفاده از دانش نخبگان در طرحهای توسعه ای این مجتمع، دارای اولویت است تا بتوانیم متخصصان همراه با انگیزه لازم را، از میان نخبگان کشور برای فعالیت در این صنعت، جذب و به کارگیری کنیم.

جوانبخت گفت: حضور نخبگان و شرکت های دانش بنیان می‌توانند در موضوعات مختلف از جمله، رفع برخی مشکلات زیست محیطی، بازچرخانی آب مورد نیاز صنایع و همچنین تکمیل سبد کالای محصولات فلزی با استفاده از نوآوری و فناوری در مسیر ارتقاء شرکت و همچنین فولاد کشور موثر باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.