۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 877235

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد گفت: داستان عدم توجه به هشدارهای سازمان و تکرار آتش سوزی در بازار شهر همچنان ادامه دارد.

بازار بروجرد دچار طعمه حریق شد

به گزارش قدس آنلاین، نادر موسیوند امروز هشتم مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی تماس تلفنی با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر آتش‌سوزی یک واحد تجاری در بازار گرفته شد، ٣ ایستگاه بلافاصله به محل اعزام شدند.   

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کرده و با رعایت نکات ایمنی و تجهیزات لازم اقدام به اطفای حریق کردند.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بروجرد خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه مسیر دسترسی به محل حادثه صعب‌العبور است، آتش نشانان با درایت، تجربه و سرعت بالا اقدامات لازم را انجام داده و از گسترش آتش به واحدهای تجاری مجاور جلوگیری کرده و در زمان حدود ۴۵ دقیقه آتش سوزی مهار و محل پاکسازی شد.  

موسیوند اضافه کرد: عدم توجه به هشدارهای ایمنی در خصوص بازبینی و ارتقای سطح ایمنی واحدهای تجاری بازار آیت الله بروجردی(ره) سبب بروز حریق و حوادث ناگوار خواهد شد، علی‌رغم توصیه‌ها و هشدارهایی که طی سالیان گذشته به صاحبان واحد های تجاری واقع در بازار داده شده، متأسفانه هیچ اقدامی پیرامون رفع نواقص ایمنی انجام نشده است.

وی ادامه داد: اطفای حریق در یک منزل مسکونی در ٣٠ متری انقلاب، ۴ مورد علف‌های هرز و ۶ مورد امداد رسانی به افراد محبوس شده در آسانسور در دیگر عملیات‌های انجام شده توسط سازمان آتش‌نشانی در ٢۴ ساعت گذشته بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.