فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار از برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید دیار سربداران با سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران، پنجشنبه ۱۱ خرداد در سالن شهید الداغی این شهرستان خبر داد.

برگزاری کنگره ۲ هزار شهید سبزوار با سخنرانی فرمانده کل سپاه

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا  اظهار کرد:  کنگره ۲ هزار شهید دیار سربداران با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران با رونمایی از پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به مردم شریف سبزوار و کنگره ملی ۲ هزار شهید دیار سربداران و نیز مسئولان استانی، خانواده معظم شهدا و اقشار مردم، فردا پنچشنبه در سالن اختصاصی هندبال شهید الداغی سبزوار برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با اشاره به این که مقدمات اجرایی این همایش از سال‌های گذشته شکل گرفت،گفت: در این رویداد فرهنگی و ارزشی ۱۵ کمیته برای اجرای همایش فعال هستند و فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی مختلفی شامل تولیدات ماندگار فرهنگی، تدوین کتاب، فیلم، سرود، ساخت آثار نمادین، تبلیغات، فضاسازی محیطی و نام‌گذاری معابر و خیابان‌ها به‌منظور بازشناسی نقش شهیدان در ابعاد مختلف انجام شده است.

وی بازسازی عملیات بیت المقدس به مدت ۱۰ شب با بازدید ۲۵ هزار نفری از این برنامۀ فرهنگی هنری، تدوین کتاب مرجع اطلاعات دیار سربداران در دوران دفاع مقدس و نیز سامانه جامع اطلاعات شهدای این خطه  را از دیگر اقدامات موثر کنکره  در راستای برپایی همایش ملی شهدای دیار سربداران برشمرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.