۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
کد خبر: 878446

 فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری معراج مشهد سارق ۱۳ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو دستگیر شد.

دستگیری سارق محتویات خودروها در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار توس، ماموران کلانتری معراج پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری معراج با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از جمع‌آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی لوازم مسروقه شامل ۲ دستگاه ضبط و پخش، سه عدد باند و سه عدد فلش به همراه تعداد مدارک هویتی را کشف کردند.

نگهبان خاطرنشان کرد: سارق که ۲۹ سال داشت، در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه ارتکاب جرم شد اما پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با مستندات و ادله پلیس به ۱۳ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار توس اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم برای بررسی پرونده‌اش به مراجع قضائی تحویل شده است.

وی تاکید کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم برای پیشگیری از سرقت ایمن کردن خودرو به لوازم ایمنی ضدسرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت، خودداری از نصب تزئینات اضافه و گران‌قیمت روی خودرو، اطمینان از بسته بودن کامل درها و شیشه‌ها هنگام ترک اتومبیل، پرهیز از جا گذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه، رم و فلش(مموری)، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال باارزش داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می‌شود را رعایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.