مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت:دشمنان به دنبال تحریف مکتب و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) هستند.

اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) نیازمند بازتعریف مجدد است

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی شامگاه پنج‌شنبه در ویژه برنامه سالگرد دفن شهدای گمنام در بوستان پیشکوه و در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در جمع مردم تربت‌حیدریه افزود: بر این اساس نخبگان، خواص و دلسوزان به نظام و آرمان‌های انقلاب، وظیفه دارند بازتعریف مجددی از اندیشه‌های عمیق ایشان برای نسل امروز به عمل آورند.

وی گفت: اهمیت ضرورت بازتعریف مجدد زمانی بیشتر مشخص می‌شود که به هشدارها و توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری در پیوند با تحریف اندیشه‌های حضرت امام، بیشتر توجه و تمرکز فکری داشته‌باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه معظم‌له تاکید دارند اگر این تحریف محقق شود، ملت ایران سیلی خواهد خورد، افزود: اگر رهرو راه امام باشیم، وعده نبی اسلام محقق و این انقلاب زمینه‌ساز انقلاب حضرت مهدی(عج) خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی گفت:در سیره حضرت امام (ره) سراسر عطوفت، مهربانی، مقاومت و ایستادگی در مقابل ظالمان دیده می‌شود و دغدغه ایشان مستضعفان و پابرهنه‌ها بود و لذا این رویه عملی، بهترین الگو برای تمام آزادمردان عالم است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های ایشان احترام به قانون بود و حتی در دورانی که در فرانسه تبعید بودند، خلاف قوانین کشور میزان رفتار نمی‌کردند.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: امام خمینی (ره) همچنین به نقش و حضور بانوان در جامعه اعتقاد و باور عمیق داشتند.

حسن‌زاده نامقی ضمن گرامیداشت سالروز دفن شهدای گمنام در بوستان پیشکوه تربت‌حیدریه افزود: برای شناخت شهدا ابتدا به ساکن باید امام شهدا را بشناسیم که سالک و فقیه، با معنویت، شجاعت و غیرت دینی سراسر وجود او را فرا گرفته‌بود.

هم‌اکنون در مزار شهدای گمنام بوستان پیشکوه، دعای پرفیض کمیل با حضور مردم شهیدپرور تربت‌حیدریه در جریان است. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.