فرماندار چناران گفت: تکمیل و تجهیز تنها سالن همایش در این شهرستان خراسان رضوی نیازمند تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

تجهیز سالن همایش چناران نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش قدس خراسان، محسن مه آبادی اظهار کرد: در حالی که شهرستان چناران از ظرفیت وجود هنرمندان پرتعداد و برنامه های فرهنگی و متنوع محلی برخوردار است، اما از داشتن فضایی برای برپایی مراسم ها و گردهمایی هنرمندان بی بهره است.

فرماندار چناران گفت: هم اکنون پیمانکار در حال ساخت بخشی از سالن همایش فعلی از محل تامین بودجه های سال ۱۴۰۱ یعنی سالن مجتمع فرهنگی میقات الرضا(ع) چناران است، اما تجهیز و تکمیل این سالن به عنوان یک سالن همایش چند منظوره نیازمند تخصیص اعتبار یاد شده است.

وی به نبود سینما در این شهرستان اشاره کرد و بیان کرد: در صورت تجهیز تنها سالن همایش چند منظوره شهرستان، امکان اکران فیلم در چناران در یک سالن استاندارد فراهم خواهد شد.

مه آبادی همچنین به افتتاح نخستین فرهنگسرای روستایی خراسان رضوی در روستای خرم آباد بخش مرکزی چناران در سال گذشته اشاره کرد و گفت: اگر این سالن نیز به امکانات پخش سینمایی مجهز شود، می توان زمینه اکران فیلم در مناطق روستایی منطقه را فراهم کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.