جمعی از پزشکان متخصص عضو بسیج گروه شهید شعبانی، بیش از ۲۰۰ خانواده زندانیان در شیراز را معاینه و تحت درمان قرار دادند.

درمان بیش از ۲۰۰ خانواده زندانیان در شیراز

به گزارش قدس آنلاین، ️شعبانی مسئول گروه بسیج جامعه پزشکان شهید شعبانی گفت: این گروه بدعوت مدیر کل زندانهای فارس جهت ارائه خدمات به خانواده های محروم مددجویان که بواسطه نبود سرپرست با مشکلات متعدد مواجهند، در این برنامه خیریه حضور یافته و به معاینه خانواده های حاضر در پرداختند. 

وی افزود: در این برنامه پزشکان متخصص زنان و زایمان، مشاوره روانشناسی، پزشک عمومی، پزشک کودکان، چشم پزشک و متخصص گوش حلق و بینی به بیش از ۲۰۰ خانواده افزون بر ۴۵۰ خدمت را ارائه نمودند . 

️ شعبانی با دعوت از پزشکان متخصص جهت پیوستن به این گروه ، از استمرار این برنامه بصورت ماهیانه و حضور در زندانهای استان فارس جهت ارائه خدمات به زندانیان و خانواده آنان خبر داد و افزود: در این برنامه مقادیری دارو نیز جهت ارائه به بیماران تهیه شد. 

️وی همچنین گفت: خیرین استان می توانند جهت تامین داروی بیماران نیازمند کمک ها و نذورات خود را به بسیج جامعه پزشکی و دیگر تیم‌های خیریه ارائه نمایند. 

️اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس نیز با حضور در ساختمان شهید سلیمانی انجمن حمایت زندانیان شیراز، ضمن تقدیر از رئیس و اعضای گروه پزشکان بسیج شهید شعبانی؛ اقدام آنان را از با ارزشترین فعالیت‌های خیریه برشمرد و گفت: خانواده‌های زندانیان که خود آسیب دیده جرم هستند، به سبب نبود سرپرست با مشکلات عدیده‌ای مواجهند که این گونه خدمات می‌تواند در رفع مشکلات و دغدغه های آنان درحوزه سلامت، درمان و تامین دارو اثر بخش باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.