امام جمعه فومن با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیریت شهری گفت: کم کاری و پشت میز نشینی مدیران شهری پذیرفته نیست.

امام جمعه فومن: کم کاری و پشت میز نشینی مدیران شهری پذیرفته نیست

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد امین نقدی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته فومن، اظهار کرد: دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف را مدیون امامین انقلاب و شهدای عزیز هستیم.

وی با اشاره به ذلت پذیری خاندان پهلوی در ادوار مختلف، افزود: نمونه ذلت پذیری خاندان پهلوی اخیراً توسط ربع پهلوی در کرنش مقابل اسرائیل صورت گرفت.

امام جمعه فومن با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه، بیان کرد: دولت مردان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی برنامه محور باشند.

نقدی با انتقاد از برخی کوتاهی‌ها از سوی مسئولان، اضافه کرد: حل مشکلات مردم در ابعاد مختلف باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

وی با ابراز گلایه از عملکرد ضعیف مدیریت شهری فومن در حل چالش‌های شهری، افزود: ساماندهی معابر شهری فومن وظیفه مجموعه مدیریت شهری است و باید در این راستا اقدام کنند.

امام جمعه فومن با تاکید بر اینکه مدیران شهری نباید پشت میز نشینی اختیار کنند، گفت: کم کاری‌ها در حوزه مدیریت شهری پذیرفته نبوده و در شأن شهروندان و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رزمایش پرتاب موشکی «فتاح» اضافه کرد: پرتاب «فتاح» لرزه به اندام دشمن انداخته است و تداوم و بقای امنیت در منطقه را تضمین کرد.

وی با اشاره به جایگاه مقتدرانه ایران اسلامی در حوزه موشک سازی و تسلیحات نظامی، افزود: هر چقدر در حوزه موشکی اوج گیری کردیم در مقابل در بخش صنعت خودروسازی دچار تنزل هستیم و وضعیت خودروهای داخلی بسیار ناامیدکننده است.

امام جمعه فومن با اشاره به برخی چالش‌ها و مشکلات در کشور، بیان کرد: وجود مشکلات دلیل نمی‌شود که پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف را نادیده بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.