اطلاعات آنلاین نوشت: پیشکسوت استقلال از حضور احتمالی‌اش در هیات مدیره این باشگاه ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: اینها همه بازی با اسامی است!

بی‌اطلاعی یک استقلالی از حضور در هیات‌مدیره!

به گزارش قدس آنلاین، طی هفته های اخیر و پس از جدی شدن بحث تغییرات در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، برخی اسامی در فضای رسانه ای و مجازی مطرح بوده اند که از آنها به عنوان گزینه های حضور در کادر مدیریتی دو باشگاه نام برده می شد. یکی از آنها «هادی طباطبایی» سنگربان اسبق آبی ها بود و البته خود او این موضوع را تکذیب می کند.

هادی طباطبایی در ابتدا درباره انتقادات این روزها به قانون سقف قراردادها در فوتبال ایران گفت: تا امروز در این زمینه هر قانونی گذاشتند اجرایی نشده است. این کار خوبی است ولی به شرطی که عملیاتی بشود. مگر در گذشته سقف نگذاشتند؟ آیا اتفاقی افتاد؟ آیا اجرایی شد؟ من نمی دانم چه تدبیری و چه تضمینی در پس این قانون جدید وجود دارد ولی به نظرم فوتبال ایران را باید به راههای بهتری ببرند. سالهاست که می گوییم وقتی عرضه نباشد تقاضا زیاد می شود. این فوتبال محصولی نداشته که بخواهد قیمت ها را پایین بیاورد. ما باید برویم به سمت کشف استعداد ها. با وضع قوانین دستوری کاری درست نمی شود.

وی در پاسخ به این سوال که؛ آیا مبالغ هنگفتی که این روزها ستاره ها از باشگاهها طلب می کنند با ظرفیت این فوتبال همخوانی دارد یا خیر گفت: نه ندارد. فوتبال ما درآمدزا نیست. اگر خودش از جیب خودش خرج می کرد اشکالی نداشت اما اینگونه پول دادن درست نیست.


طباطبایی درباره شایعه حضورش در هیات مدیره استقلال نیز گفت: هیچ صحبتی نشده است. در این سالها اسم ما را بردند ولی صحبتی نشده است. معمولا در رسانه ها صحبت ما بوده اما بی مصرف در کناری مانده ایم!


وی درباره اینکه قربان زاده رییس سازمان خصوصی سازی وجود نام وی در بین گزینه ها را تایید کرده بود گفت: این را باید از خود آقایان بپرسید. با بنده هیچ صحبتی نشده است.


طباطبایی درباره وضعیت کنونی استقلال گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم در جلسه فردا چه نسخه ای خواهند پیچید اما استقلال طی چندسال اخیر به تیم مدیریتی‌اش باخته و فصلی هم که پشت سر گذاشتیم بزرگترین آسیب ها از سوی مدیریت به این مجموعه وارد شد.

دروازه بان اسبق استقلال پیرامون عملکرد و جدایی ساپینتو از استقلال گفت: به عنوان مربی خوب او را قبول نداشتم. از استقلال کیفیت فنی خوبی ندیدیم و تنها کیفیت فنی فردی دیدیم. این تیم بیشتر بازیکن محور بود. هیجانات غیر قابل کنترل ساپینتو به تیم ضربه زد. همه بازی های بزرگ را هم که باخت. گواردیولا یک جمله دارد که می گوید: «مربی اگر 99 درصد تمرکز کنه 100 درصد اشتباه می کنه.» حالا شما تصور کنید مربی ای مثل ساپینتو چقدر روی کار فنی تمرکز می کرد و ...


طباطبایی درباره آینده استقلال و این موضوع که آیا آمادگی کمک به باشگاه سابق خود را دارد گفت: صبر کنید تا فردا. فعلا که نه صحبتی با ما داشته اند و نه می دانیم برنامه شان چیست. فقط خوب با اسم ما در فضای رسانه ای بازی می کنند. فقط امیدوارم آدم ها و فکرهای تکراری از استقلال دور شوند تا این تیم نفسی بکشد.

258 258

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.