فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش ماموران پاسگاه بین راهی شهید مدنی در شهرستان مهریز مقدار ۶۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

۶۱۷ کیلوگرم مواد مخدر در مهریز یزد کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار عباسعلی بهدانی فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مهریز افزود: کشف مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و امنیتی از یک دستگاه تریلی حامل بیل مکانیکی که از سمت استان‌های شرقی به استان‌های شمالی در حال حرکت بود بدست آمد.

وی با قدردانی از تلاش نیروهای جانبرکف پاسگاه بین راهی شهید مدنی در کشف مواد مخدر در این مسیر در استان ادامه داد: مواد مکشوفه شامل تریاک و حشیش به طور ماهرانه در این بیل مکانیکی جاسازی شده بود که با هوشیاری ماموران کشف شد.

این مسئول با بیان اینکه در این ارتباط پنج متهم دستگیر شدند گفت: ایستگاه شهید مدنی در کشف مواد مخدر جزو ایستگاه‌های برتر کشور است و از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از سه تن مواد مخدر کشف کرده است.

بهدانی فرد همچنین از کشف و ضبط بیش از پنج تن انواع مواد مخدر و شناسایی و دستگیری اعضای ۹ باند مواد افیونی از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد که این روند با قدرت با تلاش ماموران و همکاری مردم در مناطق مختلف ادامه دارد .

وی از عموم شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.