فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی طلافروش شیاد با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

کلاهبردار ۲ هزار میلیاردی در تور اطلاعاتی پلیس استان مرکزی

به گزارش  قدس آنلاین،  سردار هادی رفیعی کیا امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از کسبه و شهروندان شازندی مبنی بر کلاهبرداری فردی طلا فروش و جلب اعتماد شکات که اکثراً از صنف طلافروشان بودند پرونده ای در پلیس آگاهی این شهرستان تشکیل شد. 

 
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و مبلغ بالای کلاهبرداری تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی مسئول رسیدگی به این پرونده شدند. 
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان از مالباختگان مشخص شد فرد کلاهبردار از سال ۹۸ با ترفند مشارکت مردم در قرعه کشی طلا اقدام به دریافت مبالغی تعدادی از کسبه و شهروندان کرده و پس از جمع آوری مبلغی کلان متواری شده است. 
 
رفیعی‌کیا با اشاره به شناسایی محل اختفای متهم در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان در مشهد مقدس اظهار داشت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی و در عملیاتی هدفمند فرد کلاهبرداری دستگیر و به استان مرکزی منتقل شد. 
 
وی با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی از ۱۴۰ نفر از شهروندان اراکی و شازندی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد. 
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه اقتدار و هوشیاری پلیس مهمترین عامل در شناسایی این کلاهبردار شیاد به شمار می رود اظهار داشت: عملکرد خوب و مقتدرانه کارآگاهانه پلیس استانی در این عملیات رضایتمندی و تقدیر مالباختگان را به همراه داشت.
 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.