۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 882052

فدراسیون فوتبال در اولین واکنش به اظهارات محمد مایلی کهن، ادعاهای او را خلاف واقعیت خواند.

بیانیه فدراسیون؛ مایلی‌کهن در کمیته اخلاق

به گزارش قدس آنلاین، یک روز پس از ماجراهای محمد مایلی‌کهن و اظهارات او در مورد سرمربی تیم ملی، امید و برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال، این چهره پیشکسوت فوتبال ایران به کمیته اخلاق دعوت شد.

فدراسیون فوتبال همچنین در این موضع‌گیری خود حمایت صریح از امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی داشته و اظهارات مایلی‌کهن را مایه «تاسف» و «ادعاهای عاری از واقعیت» دانسته است.

فدراسیون فوتبال در بیانیه خود در ابتدا نوشت: در پی ادعاهای کذب مطرح شده در یکی از برنامه‌های تلویزیونی از سوی یک فرد، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با ابراز تأسف از طرح ادعاهای عاری از واقعیت مطرح شده و حمایت از کادر فنی اعلام می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سرمربی محترم تیم ملی و همکاران‌ فارغ از ادعاهای کذب مطرح شده در این برنامه تلویزیونی و بدون توجه به تلاش برای حاشیه‌سازی یک فرد با کارنامه مشخص برای اهالی فوتبال و با ادبیات زننده بر روی مأموریت ملی که برای خود ترسیم کرده‌اند، متمرکز شده‌اند و این مسیر همچنان تداوم خواهد داشت.

بیانیه به این شکل پایان می‌یابد: فدراسیون فوتبال با تکذیب صریح موارد مطروحه از جمله؛ دخالت کادر فنی تیم ملی در مسائل باشگاهی اعلام می‌کند این ادعاهای کذب از سوی بخش حقوقی و اخلاق پیگیری قانونی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.