استاندار مازندران با اشاره به حضور میلیونی مسافران در ایام تابستان گفت که با برنامه‌ریزی های انجام شده اجازه هنجارشکنی فرهنگی و اخلاقی در این استان را نمی دهیم و با متخلفان براساس قانون برخورد می شود.

استاندار: اجازه رفتارهای هنجارشکنانه را در مازندران نمی‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین،  سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در حاشیه جلسه کارگروه حجاب و عفاف مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود :‌مازندران همچون سالهای گذشته آماده میزبانی از مسافرانی است که تابستان امسال به مازندران می آیند و در این میان رعایت ارزشهای دینی و اسلامی مورد نظر است.

وی ادامه داد :‌ این استان همچون تابستان سالهای گذشته با اجرای طرح هایی همچون طرح سالمسازی شرایط برای حضور مسافران و میزبانی شایسته از آنها را فراهم می کند.

استاندار مازندران ارائه خدمات ویژه به مسافران را جزو برنامه های تابستان امسال فرمانداران و شهرداران شهرستان های ساحلی برشمرد.

وی با مخاطب قرار دادن هنجارشکنان فرهنگی اظهار داشت :‌ اجازه نمیدهیم در مازندران که عنوان دیار علویان است و ۱۰ هزارو ۴۰۰ شهید را برای حفظ ارزشهای اسلامی جان دادند، این افراد یکه تازی کنند.

به گفته حسینی پور، اینکه افرادی به صورت سازمان یافته دست به ناهنجاری اخلاقی و فرهنگی می زنند با این طیف برخورد می شود.

وی گفت :‌ بنا داریم سازو کاری آماده کنیم تا در آن همه مردم که به عنوان مسافر و برای برخورداری از این فضا به مازندران می آیند در امنیت کامل به گردشگری دریا، ‌جنگل روستا بپردازند و البته قاطبه مردم هنجارهای اخلاقی و فرهنگی رعایت می کنند و تنها بخش معدودی هستند که قصدشان هنجارشکنی است

استاندار مازندران افزود :‌ دستگاههای مسوول در این خصوص برنامه ریزی کردند و برابر قوانین با هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.