۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 882101

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: با اجرای طرح محله محور در جهت افزایش آرامش و آسایش شهروندان، مأموران انتظامی با پاکسازی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها و محلات مختلف، تعداد ۱۵۷ متهم دستگیر شدند و تعداد ۱۲۶ تیغه انواع سلاح سرد به همراه یک سلاح شکاری و یک کلت جنگی کشف شد.

۱۵۷ متهم در اسلامشهر دستگیر شدند

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: با اجرای طرح محله محور در جهت افزایش آرامش و آسایش شهروندان، مأموران انتظامی با پاکسازی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها و محلات مختلف، تعداد ۱۵۷ متهم دستگیر شدند و تعداد ۱۲۶ تیغه انواع سلاح سرد به همراه یک سلاح شکاری و یک کلت جنگی کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین ۲ نفر سارق قطعات و محتویات، ۳ نفر سارق اماکن خصوصی، ۳ نفر سارق  معابر، ۱ نفر سارق مغازه، ۱ نفر سارق اماکن دولتی، ۱ نفر سارق قاپ زنی، ۱ نفر سارق مشاعات و ۸ نفر از خرده فروشان موادمخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: در این راستا از تعداد ۳۴ واحد صنفی چایخانه و قهوه‌خانه و رستوران سنتی بازدید به عمل آمد که ۲ مورد بدلیل تخلف منجر به پلمپ شد و در بازدید از واحد صنفی عطاری تعداد ۵۷۷۵ عدد قرص غیرمجاز با قیمت تقریبی ۷۰ میلیون ریال کشف و متصدی دستگیر گردید.

سرهنگ علیزاده در خاتمه از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.