شهریار مغانلو آقای گل رقابت های لیگ برتر، جایی در لیست جدید تیم ملی ندارد.

پشت پرده دعوت نشدن آقای گل به تیم ملی/ مهاجمی که ناگهان تنبیه شد!

شهریار مغانلو امسال یکی از بهترین فصل های فوتبالی اش را سپری کرد و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب سپاهان داشت. شهریار در نهایت موفق شد با ۱۳ گل بهترین گلزن این فصل شود و عنوان آقای گلی را به دست آورد. با این حال در کمال تعجب این بازیکن جایی در فهرست جدید تیم ملی نداشت و توسط تیم ملی به اردو دعوت نشد. شهریار حتی در مینی کمپی که انواع و اقسام بازیکنان معمولی و حتی متوسط رو به پایین در آن حضور داشتند، غایب بود و مهاجمان دیگری به جای او به تیم ملی دعوت شدند.

در مورد عدم دعوت از مغانلو به تیم ملی گفته می شود که این بازیکن به دلایل غیرفوتبالی در این اردو دعوت نشده است. مغانلو پیش از این در اولین فهرست تیم ملی که از سوی امیر قلعه‌نویی برای دو بازی دوستانه برابر روسیه و کنیا اعلام شده بود، در اردو حضور داشت و برای تیم ملی بازی کرد اما در اتفاقی عجیب، قلعه‌نویی ترجیح داده برای تورنمنت کافا روی نام این بازیکن خط قرمز بکشد.

سعید الهویی دستیار امیرقلعه نویی دلیل دعوت نشدن از مغانلو را اینگونه توضیح داد: برای آقای قلعه‌نویی، رفتارها خیلی اهمیت دارد. این موضوع فقط مربوط به شهریار نیست و همه بازیکنان لیگ  باید این را بدانند که در کنار کیفیت فنی، آقای قلعه نویی شخصیت و رفتارشان را نیز رصد می‌کند.

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که گویا در اردوی قبلی تیم ملی، امیر قلعه‌نویی از نمایش مغانلو انتقاد کرده و این موضوع باعث ناراحتی مهاجم سپاهان شده و ناراحتی مغانلو به گوش قلعه نویی رسیده و گویا دلیل دعوت نشدن آقای گل لیگ برتر، همین ماجرا بوده است و سرمربی تیم ملی به نوعی خواسته این بازیکن را تنبیه کند.

حال باید دید شهریار برای اردوهای بعدی شانسی برای دعوت دوباره به تیم ملی خواهد داشت یا اینکه قلعه نویی کلا روی نام مهاجم سابق پرسپولیس قلم قرمز کشیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.