استاندار خراسان رضوی گفت: تکمیل زنجیره غذایی از مواد اولیه تا محصول نهایی باید شکل گیرد تا چالش‌های موجود در تولید و بازار به حداقل ممکن خود برسد.

استاندار خراسان رضوی: تکمیل زنجیره غذایی از مواد اولیه تا محصول نهایی باید شکل گیرد

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری روز یکشنبه در بازدید از ۲ واحد یک مجموعه اقتصادی فعال در زمینه تولید خوراک و مکمل غذایی دام، طیور و آبزیان در مشهد و تربت حیدریه اظهار کرد: بدین منظور نیز حمایت های مختلفی از جمله حمایتهای حقوقی، ایجاد زیرساخت‌های اولیه شامل تامین آب، برق و گاز تا تعریف طرح ها و مشخص شدن متولیان آن اندیشیده شده است تا حاکمیت الزامات لازم را فراهم کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اعلام برخی از متولیان، تمام دانشجویان بخش دامپروری و علوم دامی می‌توانند در بیش از ۱۰۰ کارخانه تولید خوراک دامی خراسان رضوی دوره کارآموزی خود را سپری کنند و در صورت داشتن شرایط، امکان جذب آنها در این صنعت وجود دارد.

وی گفت: از کارهای تولیدی و اقتصادی در استان به منظور رفع نیازهای کشور در مسیر افزایش تولید و کاهش تورم حمایت می‌شود و چالش‌ها و گرفتاری های حوزه اقتصادی نیز با کمک مسوولان و مدیران مربوطه در نهادهای مختلف برای رفع موانع تولید در حال پیگیری است.

نظری افزود: هر فعالیتی به صورت طبیعی دچار حاشیه خواهد بود و نکته مهم مدیریت حواشی است تا مانع فعالیت نشود مهم، اصل حرکت و فعالیت اقتصادی است که شایسته قدردانی است و مدیریت چالش ها برای عدم توقف باید انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.