سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: هرچند در رقابت‌های قهرمانی آسیا قزاقستان نیمی از بازیکنان باتجربه و بهترین‌های جهان و پارالمپیک حضور ندارند اما ناامید نیستیم و تنها برای قهرمانی رقابت خواهیم کرد.

والیبال نشسته بدون ستاره‌ها هم شانس قهرمانی آسیا دارد؟

هادی رضایی ، در ارزیابی از وضعیت تیم ملی والیبال نشسته مردان اعزامی به قهرمانی آسیا قزاقستان اظهار کرد: در این رقابتها با وجود این که تنها با ۵۰ درصد از بازیکنان باتجربه شرکت خواهیم کرد و مابقی بازیکنان اعزامی جوان و برای اولین بار به تورنمنت برون مرزی اعزام می‌شوند اما ناامید نیستیم و تنها برای قهرمانی رقابت خواهیم کرد.

وی گفت: بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو سعی کردیم ترکیب تیم را به سمت جوانگرایی سوق دهیم و هر ماه با برگزاری یک اردوی آمادگی تیم خوبی را برای شرکت در قهرمانی آسیا و بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین آماده کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان با اشاره به توزیع سهمیه پارالمپیک پاریس در رقابتهای قهرمانی آسیا، گفت: در این رقابتها تنها یک سهمیه برای قاره آسیا در نظر گرفته شده که تیم ما چون پیش از این سهمیه پارالمپیک را دریافت کرده است این سهمیه به نایب قهرمان این رقابتها اختصاص پیدا خواهد کرد.

رضایی همچنین با اشاره به غیبت مرتضی مهرزاد، میثم علیپور، رمضان صالحی، حمید عباسی، حسین حسینی و مرتضی رمضانی در رقابتهای قهرمانی آسیا قزاقستان، افزود: طبق قولی که پیش از این داده بودیم سعی کردیم ترکیب تیم را به سمت جوانگرایی سوق دهیم تا فرصتی فراهم کنیم تا بازیکنان جوان در کنار باتجربه‌ها خود را از نظر فنی و بدنی مورد ارزیابی و محک قرار دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ترکیب تیم برای بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین نیز به همین شکل خواهد بود یا خیر؟ تصریح کرد: در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ترکیب تیم ۷۰ درصد افراد باتجربه و مابقی بازیکنان جوان خواهند بود. سعی داریم در هر تورنمنت بازیکنان جوان را مورد ارزیابی قرار دهیم تا بهترین نفرات را برای حضور در بازیهای پارالمپیک پاریس گزینش کنیم.

رضایی در پایان همچنین با اشاره به حضور ۶ تیم چین، ژاپن، قزاقستان، تایلند، ایران و کره در رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا بانوان، اظهار کرد: رقابتهای والییال نشسته قهرمانی آسیا بانوان از ۱۱ تا ۱۷ تیر در قزاقستان برگزار می‌شود که در بخش بانوان هر تیمی که بتواند قهرمان آسیا شود سهمیه پارالمپیک پاریس به آن تیم تعلق خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.