رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از بازدید محسوس و غیر محسوس بیش از هزار واحد صنفی در رسته های مختلف و پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف در سطح استان خبر داد.

شناسایی و پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف در هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مهدی بشارتی صبح امروز (۲۳ خردادماه) در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در راستای جلوگیری از هرگونه فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی و متخلف، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را به مدت ۷۲ ساعت در استان اجرا کردند.

وی افزود: مأموران در اجرای این طرح ضمن بازدید میدانی محسوس و غیرمحسوس از هزارو ۲۴۵ واحد صنفی، در این رابطه ۳۰ واحد صنفی به علت تخلفات صنفی و عدم رعایت ضوابط انتظامی و عدم توجه به تذکرات قانونی پلیس و وجود ناهنجاری های اجتماعی شناسایی و پلمب کردند.

این مسئول انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در اجرای این طرح ۴۲۱ واحد صنفی تذکر کتبی و شفاهی دریافت و به ۶۸ واحد صنفی دیگر نیز اخطار مبنی بر پلمب در صورت رؤیت دوباره تخلف داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از عموم شهروندان و مردم ولایی و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در صنوف مختلف، در اسرع وقت مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.