۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 882850

فدراسیون بسکتبال در شرایطی نسبت به انتخاب مدیر اجرایی جدید تیم ملی سکوت اختیار کرده که این عدم شفاف سازی، هجمه‌های زیادی را علیه حامد حدادی، اسطوره بسکتبال ایران ایجاد کرده است.

سکوت فدراسیون بسکتبال به ضرر اسطوره!

به گزارش قدس آنلاین، روز ۱۸ خرداد بود که فدراسیون بسکتبال ایران با انتشار خبری از انتصاب کادرفنی جدید تیم ملی خبر داد که البته این اطلاع رسانی با حواشی قابل توجهی نیز همراه بود. 

در کادرفنی جدید تیم ملی، آرش بهادرزاده به عنوان مدیر اجرایی، هاکان دمیر به عنوان سرمربی، علی آرزومندی به عنوان مربی، «گوکتوغ دیلبازر» کمک مربی، اوغور ورال با عنوان بدنساز و مجید صادقی هم به عنوان فیزیوتراپ معرفی شده‌اند.

عضو حاشیه ساز کادرفنی

در میان اعضای معرفی شده برای کادرفنی تیم ملی، فردی که انتصابش حاشیه ساز شد کسی نبود جز آرش بهادرزاده که سمت مدیر اجرایی تیم ملی بسکتبال ایران را بر عهده گرفته است. فردی که در انتقادهای مطرح شده، تنها قابلیت او برای انتصاب در این سمت، رفاقت نزدیک با حامد حدادی،‌ اسطوره بسکتبال ایران مطرح می‌شود.

بدون شک حامد حدادی اسطوره بی‌تکرار تاریخ بسکتبال ایران به شمار می‌رود اما اگر قرار بر این باشد که چنین انتصاب مهمی با چنین فاکتوری از سوی فدراسیون صورت بگیرد، بدون شک نمی‌تواند انتخاب درستی باشد چرا که سمت مهمی چون مدیر اجرایی تیم ملی، نیازمند فاکتورهای ویژه و تجارب کاری و مدیریتی در بسکتبال است.

سکوت فدراسیون بسکتبال به ضرر اسطوره!

سکوت فدراسیون به چه قیمت؟

اینکه در یک ماه اخیر فدراسیون بسکتبال ایران با سیاست سکوت برنامه‌های خود را پیش می‌برد، از نکات قابل توجه دوران ریاست یک سال و ۴ ماهه جواد داوری در این رشته است؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد در عین ناباوری باعث زیر سوال رفتن اسطوره‌های این رشته نیز می‌شود.

در شرایط کنونی که انگشت اتهام بسیاری به سوی حامد حدادی اشاره رفته و دلیل این انتخاب، رفاقت او با آرش بهادرزاده مطرح می‌شود، فداسیون بسکتبال ایران و در راس آن جواد داوری‌، می‌توانست با شکستن این سکوت در رابطه با انتصاب‌ها و تصمیمات گرفته شده توضیحات لازم را ارائه کند تا نقاط تاریک این موضوعات روشن شود.

ضمن اینکه باید اشاره کرد چنین سکوت عجیبی از سوی فدراسیون باعث شده تا حتی بسیاری از رسانه‌های خارجی نیز با پرداختن به این موضوع، اسطوره بسکتبال ایران را به شدت نقد کرده و او را متهم به لابی بازی در تیم ملی کنند؛ موضوع مهمی که تنها با شفاف سازی فدراسیون به پایان می‌رسید.

سکوت فدراسیون بسکتبال به ضرر اسطوره!

در ستایش سرپرست سابق!

البته سمت‌های سرپرست و مدیر اجرایی تیم ملی بسکتبال ایران، همواره از جمله سمت‌هایی بوده که در سالیان اخیر، از زمان ریاست رامین طباطبایی در فدراسیون تا کنون، حواشی بسیار زیادی را برای این رشته ایجاد کرده است.

خوردن مک دونالد اضافی در سفرها توسط سرپرست سابق، گرفتن عکس یادگاری آقای سرپرست با برج‌های امارات در خارج از محل قرنطینه شده برای مسابقات در زمان اوج کرونا، حاشیه‌های رخ داده در فرودگاه در بازگشت تیم ملی از سفر خارجی، همه و همه مواردی بوده که به دلیل عدم توانایی سرپرست و مدیر اجرایی سابق تیم ملی در کنترل اوضاع، تیم ملی را با حواشی بسیاری روبرو کرده است.

با در نظر گرفتن چنین موضوعاتی، می‌توان به فدراسیون بسکتبال گوشزد کرد که این پست یکی از حساس‌ترین پست‌ها در کادرفنی است و بهتر است در رابطه با این انتخاب توضیحات کافی و منطقی ارائه کند تا فشار از روی دوش همه کسانی که با این موضوع درگیر هستند، خصوصا حامد حدادی برداشته شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.