مراسم چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی(ره) عضو مجلس خبرگان و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

چهلمین روز شهادت آیت‌الله سلیمانی در قم برگزار شد

به گزارش  قدس آنلاین، مراسم چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی(ره) عضو مجلس خبرگان و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر اعضای بیت و شاگردان آن عالم ربانی، جمعی از علما و اساتید حوزه علمیه قم مسئولین استان قم و همچنین مردم ولایتمدار قم حضور یافتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد که سخنران این مراسم بود، ضمن بیان ویژگی‌های مرحوم آیت‌الله سلیمانی(ره)، اظهار کرد: عاقبت به خیری از نعمات بسیار بزرگی است و آیت‌الله شهید عباسعلی سلیمانی عاقبت به خیر از این دنیا رفتند و با شهادت به اوج رسیدند.

وی ابراز داشت: وی، یک عمر در استان‌های گوناگون مخصوصا استان سیستان و بلوچستان فعالیت‌های بسیار زیادی داشته و از ائمه جمعه موفق کشور بود و با مدیریت قوی و تیزبینی و عقلانیت، موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده بود.

سخنران این مراسم خاطرنشان ساخت: این شهید در خدمت به خلق، توفیقات بسیاری داشته و عاقبت ایشان با شهادت ختم بخیر شده و با شهادت که بهترین نوع مرگ است، از این دنیا رفت.

فرحزاد افزود: تشییع با شکوه ایشان، نشان دهنده زحمات ایشان است و اولین چیزی که خدا به تشییع‌کنندگان هدیه می‌دهد، آمرزش آنان است.

سخنران این مراسم در پایان گفت: شهادت، سعادت می‌خواهد و آیت‌الله عباسعلی سلیمانی سعادتمند از این دنیا رفت.

 شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بود که ششم اردیبهشت امسال در حمله مسلحانه در شهر بابلسر مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید و نهم اردیبهشت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.