رئیس کل دادگستری مازندران از ترخیص یک محموله ۵ هزار تنی روغن ذخیره شده در بندر نوشهر با همراهی و پیگیری ویژه دولت خبر داد و گفت: روغن‌هایی که در معرض فاسد شدن قرار دارند نیز تعیین و تکلیف خواهند شد.

ترخیص محموله ۵ هزار تنی روغن دربندر نوشهر

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری طی گفت‌وگویی با اشاره به دستورات رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر نوشهر که در ۱۹خرداد ماه جاری صورت گرفت، اظهار کرد: در طی بازدید مذکور، پس از مشاهده ۱۰ هزار تن روغن خوراکی متعلق به شرکت بازرگانی دولتی ایران بیش از ۳۰۰ روز در مخازن بندر نوشهر مانده بود دستور به انجام اقدامات مقتضی برای این محموله صادر شد.

وی افزود: اکنون کمتر از یک هفته از دستور رئیس قوه قضاییه اولین محموله روغن از نوشهر با همراهی و پیگیری ویژه دولت ترخیص و امروز با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط، یک محموله ۵ هزار تنی روغن از بندر نوشهر تخلیه شد.

ترخیص محموله ۵ هزار تنی روغن دربندر نوشهر

اکبری با بیان اینکه مجموع روغن موجود در سیلوهای بنادر استان مازندران ۳۸ هزار تن بود، تصریح کرد: طی روزهای آتی نسبت به تعیین تکلیف و ترخیص مابقی آن اقدام مقتضی لحاظ خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به پیگیری ویژه مقادیر ذخیره شده روغن در انبارهای بنادر استان که به‌دلیل گذشت زمان در خطر فاسد شدن قرار داشتند، گفت: دستورات مقتضی در خصوص تعیین تکلیف و تخلیه این روغن‌ها نیز صادر شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.