رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در طول تاریخ همواره مستکبران با غارت منابع کشورها را غارت می‌کردند اما امروز نوع جدید غارتگری، غارت دانشمندان و جوانان کشورها است که به وسیله تهاجم و عملیات روانی انجام می‌شود و ابزار آن ناامید کردن جوانان است.

رئیس سازمان انرژی اتمی: غارت دانشمندان نوع جدید غارتگری با ابزار عملیات روانی است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اصفهان، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در جشن بزرگ ازدواج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه دین ما دین محبت است اظهار داشت: عشق و محبت بین شما باید در بالاترین نقطه خود قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مسیر زندگی مسیر پر فراز و نشیب است و روحیات انسان متأثر از شرایط محیطی است، افزود: کانون خانواده در زندگی افراد تاثیرگذارترین نقطه است، بنابراین تشکیل خانواده باید به سمت شکل‌گیری شخصیت متعالی حرکت کند.

اسلامی با اشاره به اینکه بخش مهم زندگی شما که با ازدواج آغاز شده، شکل گیری شخصیت است تصریح کرد: اگر این شخصیت درست شکل بگیرد زندگی شما دوام دارد و فرزندان شما دوامشان از این شخصیت منشعب خواهد شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با تأکید بر اینکه پایه بنای زندگی را باید با محبت و مودت، صداقت و از خود گذشتگی بنا نهاد خاطر نشان کرد: با دقت، صبوری و ممارست، شخصیت خود را شکل بدهید. وی با بیان اینکه در تعارض، ناسازگاری و تلاطم ها باید با صبوری و متانت، از خودگذشتگی و فهم درست از یکدیگر از فرار و نشیب ها به سلامت عبور کرد اظهار کرد: در سختی‌ها با استعانت از خداوند و با همراهی یکدیگر سختی‌ها را آسان کنید.

وی با اشاره به اینکه هیچ کشوری مگر با تلاش و کوشش مردمش پیشرفت نکرد عنوان کرد: پیشرفت و تأثیرگذاری در جامعه‌ی سلطه و استکبارطلبی امروز بسته به میزان پیشرفت در علم و فناوری است و ما باید همواره این برتری خود را حفظ کنیم.

اسلامی ادامه داد: در طول تاریخ همواره مستکبران با غارت منابع کشورها را غارت می‌کردند اما امروز نوع جدید غارتگری، غارت دانشمندان و جوانان کشورها است که به وسیله تهاجم و عملیات روانی انجام می‌شود و ابزار آن ناامید کردن جوانان است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه اگر جوانان ناامید شدند کشور یک کشور عقب مانده خواهد بود، اذعان کرد: بهانه‌ای که برای انرژی هسته‌ای کشور ما را تحریم کردند امروز عیان است که دعوای این‌ها فقط بر سر جلوگیری از پیشرفت علم و فناوری است.

وی با اشاره به اینکه کشور ما به لحاظ استراتژیک مورد طمع ابرقدرت‌ها است تأکید کرد: ما با شعار استقلال، زیر بار هیچ یک از قدرت‌ها نخواهیم رفت، بر این اساس با استفاده از منابع علمی جوانان این کشور می‌توانیم در این جهان پیشرو باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.