دادستان عمومی و انقلاب سبزوار گفت:‌ ضارب یک نزاع منجر به فوت در سبزوار تنها پس از گذشت هشت ساعت دراین شهر دستگیر شد.

ضارب نزاع منجر به فوت در سبزوار دستگیر شد

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا صابری اظهار کرد:‌ طبق تحقیقات انجام شده در روز پنجشنبه ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه یک فقره نزاع به علت اختلاف شخصی واقع در شهرک فرودگاه بین ۲ مرد ۳۵ و ۳۰ ساله به وقوع پیوست که مرد ۳۵ ساله با اصابت ۲ ضربه چاقو به نقاط حیاتی مجروح شده و برای ادامه درمان به مشهد منتقل شد که متاسفانه ظهر جمعه درگذشت.

دادستان عمومی و انقلاب سبزوار افزود: با توجه به نوع و محل جراحات وارده، دستور لازم در همان ساعات اولیه وقوع حادثه، با هدف شناسایی ضارب و تشکیل گروه جنایی صادر و اقدامات تعقیبی شروع شد و بازپرس ویژه قتل نیز با حضور میدانی در همان ساعات اولیه به بررسی و جمع آوری دلایل اقدام کرد.

وی گفت: با پیگیری و نظارت لازم، متهم با تلاش پلیس اطلاعات و پلیس آگاهی در کمتر از هشت ساعت در خارج از استان خراسان رضوی دستگیر و به سبزوار منتقل شد.بر این اساس و در ادامه در ساعت پنج صبح روز جمعه بازپرس با تحقیق لازم از متهم و پس از اقرار وی به درگیری و وارد کردن صدمات به اتهام شروع به قتل عمدی، وی را با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی کرد.

صابری افزود: با توجه به موثر نبودن اقدامات درمانی در مرکز استان و درگذشت فرد مضروب، نوع اتهام به قتل تغییر یافته و متهم به اتهام قتل عمدی بازداشت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.