«واکین فینیکس» بازیگر نابغه ای در به تصویر کشیدن احساسات متفاوت و متناقض است و این نبوغ او در فیلم سینمایی بو ترسیده است «Beau Is Afraid» برای نمایش ترسهای پنهان و خفته یک آدم، تماشایی است.

نگاهی به فیلم «بو ترسیده است»/سقوط در چاه غم و ترس

به گزارش قدس آنلاین، «بو ترسیده است» فیلمی به کارگردانی فیلمساز جوان آمریکایی «آری استر» است، این کارگردان 36 ساله که در خانواده ای هنری با مادری شاعر و پدری موسیقیدان بزرگ شده با ساخت چند فیلم کوتاه، شناخته شد ولی با فیلمهای سینمایی «میراث» و «نیمه تابستان» که درسالهای 2018 و 2019 ساخت مورد توجه مخاطبان و منتقدان سینما قرار گرفت. او حالا بعد از 4 سال با فیلمی عجیب و تماشایی به میادین سینمایی برگشته است.

نگاهی به فیلم «بو ترسیده است»/سقوط در چاه غم و ترس
آری استر و واکین فینیکس

داستان فیلم «بو ترسیده است» ماجرایی مردی به نام «بو» است که با اضطراب و ترسهایش دست و پنجه نرم می کند. او پس از مرگ ناگهانی مادرش در راه بازگشت به خانه برای شرکت در مراسم تشییع، در سفری پرماجرا با تاریک ترین ترس های خود روبرو می شود. «بو» تماشاگر غم ها و ترسهای زندگی اش می شود و مخاطب سه ساعت بدون وقفه با استرس، روان رنجوری، و آسیب‌های خانوادگی و موروثی این شخصیت همراه خواهد شد.

نگاهی به فیلم «بو ترسیده است»/سقوط در چاه غم و ترس

این فیلم معمایی، فلسفی در فضایی سوررئال ساخته شده و بازیگرانی همچون واکین فینیکس، پتی لوپونه، ایمی رایان، ناتان لین و کیلی راجرز در آن هنرنمایی می کنند. فیلمی که اپیزودهایی از موقعیت هایی به غایت ترسناک و اضطراب آور را به تصویر می کشد. فیلم «بو ترسیده است» قصه مردی مضطرب اما خوش‌ظاهر و آرام را روایت می کند که رابطه‌ خوبی با مادرش ندارد و هرگز پدرش را به درستی نشناخته است. او در راه بازگشت به خانه با حوادث عجیب و ماورایی روبرو می شود که بو را به گذشته تاریکش پرت می کند.

نویسندگی این اثر هم بر عهده آستر بوده و با بودجه 60 میلیون دلاری ساخته شده است که اوایل بهار امسال در آمریکا اکران سینمایی شد.

نگاهی به فیلم «بو ترسیده است»/سقوط در چاه غم و ترس

 «بو ترسیده است» با به تصویر کشیدن دوره های مختلف زندگی شخصیت بو، داستان پیچیده ای را روایت می کند، فضایی دلهره آور و معمایی دارد که برای علاقه مندان به این ژانر سینمایی، دیدنی است. شاید تماشای این فیلم برای بار اول، گیج کننده باشد اما رمزگشایی از پیچیدگی های قصه و بازی چشمگیر «واکین فینیکس» تماشای دوباره آن را برای مخاطب این ژانر، لذت بخش می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.