۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 884156

نائب رییس شورای شهر کرج از تخریب سینما هجرت کرج در آینده خبر داد و گفت: بنا شده این سینما حذف ولی برای جایگزینی آن در نقطه‌ای دیگر از شهر پردیسی سینمایی مدرن احداث شود.

تخریب یک سینما در کرج

به گزارش قدس آنلاین، عمار ایزدیار  با اشاره به آخرین تصمیم برای تعیین تکلیف سینما هجرت اظهار کرد: این مجموعه در محلی قرار گرفته که انجام فعالیت‌های فرهنگی در آن سخت است و البته نباید فراموش کرد که زیرساخت‌هایی مثل پارکینگ و ... نیز برای آن در نظر گرفته نشده است.

این مسئول با اشاره به اینکه با این اوصاف هزینه کرد برای سینما هجرت منطقی نیست، ادامه داد: بنابراین طبق توافق صورت گرفته با حوزه هنری استان البرز، بنا شده این سینما حذف ولی برای جایگزینی آن در نقطه‌ای دیگر از شهر پردیسی سینمایی مدرن احداث شود.

وی ادامه داد: شرایط سینما هجرت کرج مناسب نبوده و سالن‌های آن تماشاچی چندانی ندارد و علاوه بر این، جانمایی آن به گونه‌ای است که در ساعات عصر باعث ایجاد گره ترافیکی در محدوده خیابان تهران می‌شود.

وی افزود: قرار است بعد از تخریب، بخشی از زمین این سینما به پایانه تاکسی کلاک و شرق کرج و بخشی دیگرهم طبق طرح تفصیلی آتی، به ۴۵ متری تبدیل ‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.