وزیر امور خارجه در دیدار قائم مقام وزارت خارجه پاکستان گفت: ایران هیچ محدودیتی برای توسعه مناسبات با پاکستان ندارد.

امیرعبداللهیان: هیچ محدودیتی برای توسعه مناسبات با پاکستان نداریم

به گزارش قدس آنلاین، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (شنبه) ۲۷ خرداد ماه در دیدار «اسد مجیدخان» قائم مقام وزارت امور خارجه پاکستان، ضمن اشاره به تاریخچه روابط ایران و پاکستان و اشتراکات موجود در مناسبات، سطح فعلی روابط را خوب و رو به توسعه خواند و بر بهره گیری کامل از ظرفیت‌های موجود در روابط از سوی دو کشور تأکید کرد.  

وزیر امور خارجه با اشاره به جایگاه ویژه پاکستان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی و سطح فعلی همکاری‌های دوجانبه و بین‌المللی افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی در توسعه مناسبات با پاکستان ندارد.

امیرعبداللهیان با اشاره به ملاقات اخیر رئیس جمهور ایران و نخست وزیر پاکستان در مراسم افتتاح پروژه‌های مرزی در استان سیستان و بلوچستان، پاکستان را یکی از حلقه‌های مهم سیاست همسایگی جمهوری اسلامی ایران خواند.

قائم مقام وزارت امور خارجه پاکستان نیز با ابلاغ سلام‌های وزیر امور خارجه پاکستان به وزیر امور خارجه ایران، گزارشی از مباحثات مطرح شده در خلال دوازدهمین دور گفتگوهای مشورتی سیاسی ارائه و این گفتگوها را برای گسترش روابط دو کشور راهبردی خواند و بر اهمیت توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد. 

قائم مقام وزارت خارجه پاکستان در این دیدار دعوت بلاول بوتو زرداری از امیرعبداللهیان برای سفر به پاکستان را تسلیم کرد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.