میزبانی شهر ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.

ارومیه میزبان مسابقات والیبال قهرمانی آسیا شد

به گزارش قدس آنلاین، جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا روز گذشته (شنبه 27 خرداد) به میزبانی شهر گریسک و با حضور اعضای هیئت رئیسه از جمله محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران برگزار شد و در این جلسه میزبانی استان آذربایجان غربی (شهر ارومیه) برای مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2023 به تصویب رسید.

همچنین در نشست هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا، داورزنی برای میزبانی مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2025، رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2024 و قهرمانی جوانان آسیا 2024 اعلام آمادگی کرد تا جمهوری اسلامی ایران یکی از نامزدهای اصلی برای میزبانی این مسابقات شود.

بررسی رویدادهای برگزار شده سال 2022 و چشم انداز و برنامه‌های والیبال آسیا در سال 2023 بخش دیگری از جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا بود که به تصویب نهایی اعضای هیئت رئیسه این نهاد والیبالی آسیا رسید.

بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا، از 28 مرداد تا 4 شهریور به میزبانی شهر ارومیه با شرکت 18 تیم برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.