عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به سوابق ارزشمند علمای هندوستان در جهت ترویج مکتب اهل بیت -علیهم السلام-، خواستار تلاش علمای هندوستان در باز آفرینی نقش خود در هدایت جامعه شد و بر لزوم معرفی مکتب اهل بیت -علیهم السلام- به سایر مسلمانان، تأکید کرد.

علمای هندوستان در باز آفرینی نقش خود در هدایت جامعه تلاش کنند

جمعی از علمای هندوستان و کشمیر با آیت الله جواد مروی در محل بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه دیدار کردند.

عضو جامعه مدرسین در این دیدار، به سوابق علمی علمای هندوستان و تلاش‌های آنان در جهت بسط و گسترش اسلام و مکتب اهل بیت -علیهم السلام- اشاره کرد.

وی در ادامه از آیت الله سید دلدار علی معروف به غفران مآب و تعدادی از تألیفات علمای بزرگ هندوستان یاد کرد و از علمای امروز هندوستان خواست تا در باز آفرینی نقش خود در هدایت جامعه، تلاش کنند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، وظایف روحانیون در مراسم حج را فراتر از بیان اعمال و مناسک حج دانست و تأکید کرد: امروز پیروان مکتب اهل بیت -علیهم السلام- به وظایف سیاسی و اجتماعی خود در جهان اسلام واقف‌اند و باید برای آشنایی سایر مسلمانان نسبت به مکتب اهل بیت -علیهم السلام- تلاش کنند و در جهت وحدت مسلمین گام بردارند.

وی در پایان با اشاره به تسلط جوانان شیعه به علوم مختلف، آنان را نسبت به انس بیشتر با قرآن کریم و ادعیه وارد شده از طرف اهل بیت -علیهم السلام- توصیه کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.