اتحادیه عرب ضمن محکومیت تجاوز امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، مسئولیت تبعات این تجاوز را برعهده صهیونیست‌ها دانست.

واکنش اتحادیه عرب به یورش صهیونیست‌ها به جنین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اسپوتنیک، اتحادیه عرب امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای نسبت به تجاوز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین واکنش نشان داد و تجاوز گسترده اشغالگران به شهر جنین و اردوگاه آن و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم نمود.

سعید ابوعلی، دستیار دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی کشورهای عربی در سخنانی، اعلام کرد: تجاوز امروز به جنین، در تداوم جنگ بی‌پایان علیه ملت، کشور و مقدسات فلسطین صورت گرفت.

این مقام اتحادیه عرب، تبعات این تجاوز گسترده و جنایات پیاپی رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین از جمله ساخت شهرک‌های صهیونیستی و تروریسم شهرک‌نشینان صهیونیست را متوجه این رژیم دانست.

ابوعلی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: یورش به اردوگاه جنین نقض قوانین، پیمان‌ها و قطع‌نامه‌های بین‌المللی و رویارویی با اراده جامعه جهانی است و به تضعیف تمامی فرصت‌های تحقق صلح خواهد انجامید.

گفتنی است امروز، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در یورش به اردوگاه جنین، پس از انفجار بمب در مسیر خودروهای نظامی خود، در کمین نیروهای مقاومت قرار گرفتند که در نتیجه آن ۷ تن از نظامیان صهیونیست زخمی شدند و حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است.

همچنین بر اساس آمار اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین، در نتیجه یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین، ۵ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۶۲ تن دیگر دچار مصدومیت شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.