دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: در حال بررسی پرونده و مستندات دریافتی در خصوص نحوه واگذاری اراضی موقوفه امینی ها هستیم و ظرف ۱٠ روز آینده اعلام نظر می کنیم.

موقوفه امینی ها و اظهارات دادستانی قزوین

به گزارش قدس آنلاین، حسین رجبی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که صبح امروز به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه در سالن اجتماعات دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: انتشار مطالب غیرواقعی و اکاذیت طی سال گذشته بیش از ۲٠٠ درصد افزایش داشته که آماری نگران کننده است و می طلبد دستگاه های متولی و رسانه ها در رسیدگی و کاهش این معضل جدیت مضاعفی داشته باشند.

وی در ادامه به شبهات و حواشی ناشی از انتشار مطلبی در فضای مجازی پیرامون واگذاری بخشی از اراضی موقوفه امینی ها اشاره کرد و گفت: بعد از انتشار مطلب مذکور، اقداماتی را جهت بررسی و شفاف سازی این موضوع در دستور کار قرار دادیم.

دادستان قزوین اضافه کرد: در این راستا ضمن بررسی اخذ استعلام از مجموعه های مختلف، با هماهنگی رئیس کل دادگستری استان قزوین، به سازمان بازرسی استان ماموریت ویژه داده شد تا ظرف مدت کوتاهی این موضوع را بررسی و نتیجه را به ما اعلام کند.

رجبی تصریح کرد: همچنین پرونده این واگذاری را از سازمان اوقاف خواستیم و در حال مطالعه و بررسی آن هستیم و ظرف ۱٠ روز آینده اعلام نظر می کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.