معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمن به دنبال جنگ نرم است و در همین راستا خانواده و سبک زندگی ما را هدف قرار داده است.

دشمن، خانواده و سبک زندگی را هدف قرار داده است

به گزارش قدس خراسان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در سومین اختتامیه جشنواره زوج‌های جوان ارتش جمهوری اسلامی ایران و اولین اختتامیه جشنواره زوج های جوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که برقراری امنیت کشور وظیفه نیروهای مسلح است، برقراری آرامش در خانواده بر عهده بانوان است و آنها سرباز خط مقدم مقابله با فرهنگ غربی و تهاجم فرهنگی هستند. 

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: دشمن به دنبال جنگ نرم است و در همین راستا خانواده و سبک زندگی ما را هدف قرار داده است. 

وی تصریح کرد: نظام سلطه به دنبال پیاده کردن جنگ نرم در کشور است بر همین اساس فرمانده معظم کل قوا از سالها پیش در خصوص توجه به تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمن تاکید کردند.

سیاری گفت: بانوان باید با صیانت از خانواده دشمن را در رسیدن به اهداف خود در جنگ ترکیبی ناکام بگذارند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه دشمن با هدف پیاده‌سازی تمدن غرب در ایران اسلامی به دنبال تسلط بر ذهن های آحاد جامعه به ویژه جوانان است، گفت: اگر دشمن بر ذهن جوانان تسلط پیدا کند باورها و عقاید آنها را تغییر می‌دهد، وقتی رفتار جوانان تغییر پیدا کرد در مسیری که دشمن می‌خواهد حرکت می‌کنند. 

وی تاکید بر اینکه نباید گذاشت دشمن در جنگ نرم بر ذهن جوانان ایران اسلامی تسلط داشته باشد، افزود: بر همین اساس نسل جوان باید به گونه‌ای پرورش یابد که از این جنگ در امان باشد.

سیاری ادامه داد: برای مقابله با تهاجم و شبی‌خوان فرهنگی و جنگ نرم باید با تکیه بر ارزش‌هایی که داریم، دقت‌ کنیم سبک زندگی ما تغییر نکند؛ در زندگی به ارزش‌های ملی و انقلابی‌مان توجه‌کنیم و تحت تاثیر فرهنگ غرب نباشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.