منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، در حادثه انفجار بمبی در شرق نابلس ۲ جوان فلسطینی شهید شدند.

شهادت ۲ فلسطینی در حادثه انفجار در شرق نابلس

به گزارش قدس آنلاین، یک بمب به اشتباه در اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس منفجر شد که بر اثر آن ۲ جوان فلسطینی شهید و یک نفر دیگر زخمی شد.

نیروهای مقاومت و فلسطینیان در کرانه باختری به دنبال خشونت شهرک نشینان و حمله نظامیان صهیونیست به این منطقه در حالت آماده باش هستند.

پیش تر هلال احمر فلسطین اعلام کرده بود در پی حمله شهرک نشینان به شهرک «حواره» واقع در جنوب نابلس که با حمایت نظامیان صهیونیست انجام شد، ۳۶ فلسطینی زخمی شدند.

منابع درمانی فلسطینی نیز اعلام کردند، در پی حمله صهیونیست‌ها در پست ایست و بازرسی «بیت فوریک» واقع در شرق نابلس ۱۵ فلسطینی زخمی شدند.

در همین حال جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز که در پی تحولات روز سه‌شنبه در کرانه باختری تشکیل شده بود به پایان رسید و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی کابینه رژیم اشغالگر تصمیم به افزایش سرکوب و بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری گرفته است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.