معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اهمیت چالش‌های فرهنگی، گفت: با هدف ساماندهی چالش های حوزه اجتماعی اطلس فرهنگی مازندران تدوین خواهد شد.

اطلس فرهنگی مازندران تدوین می شود

به گزارش قدس انلاین، روح الله سلگی صبح امروز در جمع کارشناسان و مسؤولان اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، اظهار کرد: ریل‌گذاری صحیح برای حل زمان‌بندی شده چالش‌های فرهنگی و اجتماعی ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در رفع چالش‌ها، افزود: تشکیل جلسات مشورتی با حلقه‌های میانی به ویژه تشکل‌های مردم نهاد برای جلب مشارکت آنان باید فعال‌تر برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: ارتباط موثر با گروه‌ها و اقشار مختلف مردم باهدف بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات راهبرد اجرایی است.

سلگی انتخابات را متعلق به مردم دانست و با اشاره به تلاش معاندان برای دلسرد کردن مردم و کاهش مشارکت آنان در انتخابات افزود: افزایش شور و نشاط انتخاباتی در کشور موجب پیشرفت آرمان‌های نظام اسلامی خواهد شد.

وی،همچنین به آغاز موج سفرهای تابستانی هموطنان به مازندران اشاره و تصریح کرد: ایجاد نشاط اجتماعی با محوریت ارتقای امنیت اخلاقی در سواحل در دستور کار قرار دارد.

معاون استاندار گفت: مازندران در راستای خدمات‌دهی ملی نیازمند توجه ویژه دولت است.

سلگی با اشاره به اینکه امکانات و ظرفیت های مازندران برای جوابگویی به مردم بومی طراحی شد، اظهار کرد: برای رسیدگی به نیازهای ۲۰میلیون جمعیت شناور مازندران در تابستان باید امکانات ملی به‌کارگیری شود.

وی گفت: با وجود مشکلات موجود هیچ‌گونه اختلالی در روند خدمت‌رسانی به مسافران تابستانی مازندران وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.