سفیر اندونزی در ایران با اشاره به نقش مناطق آزاد در ترانزیت کالا به آسیای مرکزی و جنوبی، گفت: امیدواریم سرمایه‌گذاران ایرانی برای حضور در اندونزی ترغیب شوند.

نقش مهم مناطق آزاد ایران در ترانزیت آسیای مرکزی و جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، رونی پراستیو یولیان تورو در نشست با دبیر شورای عالی مناطق آزاد با اشاره به سفر آیت‌الله رئیسی به اندونزی یادآور شد: سفر رییس جمهوری ایران به اندونزی نتایجی پربار به همراه داشت، این سفر نقطه عطفی برای گسترش روابط دوجانبه علی الخصوص گسترش روابط اقتصادی و زیربنای دو کشور ایران و اندونزی را مستحکم‌تر کرده است.

وی افزود: در این دیدار تفاهم نامه‌ها و توافقات خوبی در زمینه‌های گمرک، مواد غذایی حلال، تعرفه ترجیحی و غیره صورت پذیرفت.

وی بر افزایش روابط تجاری ایران و اندونزی تاکید کرد و افزود: در آینده نزدیک هیئت اقتصادی از کشور اندونزی به ایران سفر خواهد کرد. این اولین قدم در افزایش همکاری‌های اقتصادی خواهد بود.

سفیر اندونزی در ایران با اشاره به مناطق آزاد اندونزی، نقش مناطق آزاد در ترانزیت کالا به آسیای مرکزی و جنوبی مهم ارزیابی و ابراز امیدواری کرد سرمایه گذاران ایرانی را جهت سرمایه‌گذاری در اندونزی ترغیب شوند.

یولیان تورو بیان کرد: بازرگانان ایرانی می‌توانند از اندونزی به‌عنوان هاب تجاری جهت ارسال محصولات به کشورهای آسیای مرکزی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.