فرمانده انتظامی نیشابور گفت: حرکات غیر طبیعی و مخاطره آمیز راننده یک دستگاه خودروی لودر و برخورد با پست برق و درختان و وسایل نقلیه و همچنین ایجاد رعب و وحشت موجب دستگیری راننده لودر شد.

حرکات مخاطره آمیز راننده لودر در نیشابور/خودرو با تیراندازی پلیس متوقف شد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: در  تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از حرکات غیر طبیعی و مخاطره آمیز راننده یک دستگاه خودروی لودر و برخورد با پست برق و درختان و وسایل نقلیه و همچنین ایجاد رعب و وحشت در مسیر حرکت خبر دادند.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: در پی این گزارش بلافاصله تیم های گشت کلانتری های ۱۱طالقانی و ۱۳ قدس با حضور در محل وارد عمل شده و به راننده خودرو لودر که همچنان به حرکات مخاطره آمیز خود ادامه می داد با استفاده از علایم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

وی گفت: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس ضمن صدمه رساندن به خودرو های عبوری همچنان با حرکات مخاطره آمیز به مسیر خود ادامه داد. پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح تیراندازی های هوایی به سمت لودر شلیک کرد تا موفق شدند این خودرو را متوقف کنند.‌

احمدی تصریح کرد: در این عملیات، راننده که شواهد اولیه نشان می داد حالت طبیعی نداشت دستگیر و خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به این که تحقیقات از این فرد با دستورات مقام قضایی ادامه دارد از همراهی شهروندان با پلیس تشکر کرد و گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و رانندگانی که خودروهای آنان توسط راننده لودر و یا افراد رهگذر که در این رابطه دچار رعب و وحشت شده‌اند می‌توانند برای پی‌گیری شکایت خود به کلانتری ۱۳ قدس واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.