متقاضیان آزمون استخدامی "آموزگاری" وزارت آموزش و پرورش می‌توانند تا ۹ تیرماه اعتراض خود نسبت به نتایج اولیه این آزمون و درخواست بررسی مجدد آن را ثبت کنند.

مهلت ثبت اعتراض به نتایج اولیه آزمون آموزگاری؛ تا ۹ تیر/ چطور درخواست بررسی مجدد بدهیم؟

 آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی، ۸ اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار و نتایج اولیه آن سه‌شنبه ۳۰ خرداد اعلام شد.

در همین راستا متقاضیان در صورت داشتن هرگونه ابهام و سؤال درخصوص نتایج اولیه آزمون، می‌توانند نسبت به ثبت مورد درخواستی خود در قسمت سیستم پاسخگویی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، حداکثر تا ۱۰ روز پس از اعلام نتایج اولیه آزمون اقدام و مراحل بررسی و نتیجه نهایی درخواست ثبت شده خود را مشاهده کنند.

با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری در ۳۰ خرداد، متقاضیان تا ۹ تیر وقت دارند اعتراض خود نسبت به نتایج اولیه این آزمون و درخواست بررسی مجدد آن را ثبت کنند.

چطور نسبت به نتایج اولیه اعتراض و درخواست بررسی مجدد را ثبت کنیم؟

متقاضیان ابتدا باید وارد سایت Sandesh.org شوند سپس گزینه "ارسال درخواست" در منوی سیستم پاسخگویی را انتخاب کنند.

سپس با فشردن دکمه عضویت در سایت یک حساب کاربری برای خود ایجاد کرده و پس از آن مجددا به صفحه ابتدایی سیستم پاسخگویی بازگشته و گزینه "ورود به سامانه" را انتخاب کنند.

در این مرحله لازم است داوطلبان اطلاعاتی از قبیل کد ملی، رمز عبور و ایمیل خود را درج کرده و عبارت "درخواست جدید" را از فهرست سمت راست و تعیین نوع آزمون و سال برگزاری آن را انتخاب کنند.

پس از آن نیز متقاضی باید لینک "درخواست بررسی مجدد نمره" را انتخاب و اطلاعات هویتی خود را وارد کند و نهایتا با فشردن ثبت درخواست اطلاعات را ارسال کند.

به گزارش ایسنا، همچنین بر اساس نتایج اولیه منتشر شده، معرفی شدگان چند همچنین برابر ظرفیت آزمون آموزگاری مقطع ابتدایی و ابتدایی استثنایی می‌توانند از امروز پنجشنبه اول تیر تا سه روز دیگر و حداکثر ظرف ۷۲  ساعت یعنی تا شنبه (۳ تیر) با ورود به پنجره واحد آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir با استفاده از گزینه "ورود" از طریق درگاه دولت و با استفاده از شماره همراهی که مالکیت آن برای داوطلب آزمون است، نسبت به تکمیل و بارگزاری فرم اطلاعات فردی اقدام کنند.

بدین این منظور بارگذاری عکس پرسنلی، تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی و سایر مدارک الزامی است.

از سوی دیگر متقاضیانی که طبق نتایج اولیه مشمول معرفی شدگان چندین برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و نیز معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند ارزیابی تکمیلی وزارت آموزش و پرورش هستند، باید به منظور انجام اقدامات بعدی از روز شنبه سوم تیر ماه به نشانی درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها مراجعه و بر اساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه،از فرآیند ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینشی خود مطلع شوند.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.