امروز پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲قیمت سکه امامی در سایت کانون صرافان حدودا ۲۷ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان اعلام شده که نسبت به دیروز افزایش قیمت داشته اما هنوز موفق به فتح کانال ۲۸ میلیونی نشده است.

ثبات قیمت دلار در بازار رسمی؛قیمت سکه پیشروی کرد

به گزارش قدس آنلاین،  قیمت دلار امروز  پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در همان قیمت آخرین روز خرداد، دست‌نخورده باقی ماند.

در سایت این مرکز امروز  قیمت دلار  ۴۱ هزار و ۲۹۳ تومان درج شده است.

امروز  قیمت یورو  در همین مرکز رقم ۴۵ هزار و ۲۱۹ تومان را نشان می‌دهد که افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به دیروز داشته است.

همچنین  قیمت درهم امارات  در مرکز مبادله ۱۱ هزار و ۲۴۴ تومان درج شده که همانند دلار بدون تغییر بوده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۳۹ تومان، ۴۱ هزار و ۱۰۸ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۱ تومان درج شده است.

همچنین قیمت هر گرم  طلا ۱۸ عیار  امروز ۱ تیر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلا در سطح ۲ میلیون و ۲۷۴ هزار تومان قرار دارد.

قیمت ارز توافقی

در کانون صرافان ایرانیان امروز قیمت انواع ارز با تغییرات اندکی همراه شده است.

در سایت این کانون  قیمت دلار  توافقی امروز پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰) بطور میانگین ۴۰ هزار و ۸۸۷ تومان درج شده که نسبت به همین ساعت در روز چهارشنبه، کاهش نامحسوس ۱۰ تومانی را تجربه کرده است.

اما  قیمت یورو  به صورت توافقی از سوی کانون صرافان بطور میانگین ۴۴ هزار و ۷۶۴ تومان اعلام شده که همانند تغییرات مرکز مبادله، افزایش حدودا ۲۰۰ تومانی را شاهد بوده است.

در همین سایت و تا همین ساعت، قیمت  درهم امارات  به صورت توافقی حدودا ۱۲ هزار و ۸۸۸ تومان درج شده که ماهش محسوس حدودا ۱۵۰ تومانی نسبت به دیروز را نشان می‌دهد. البته در اغلب صرافی‌های مورد تایید کانون صرافان،  قیمت درهم  همچنان در کف کانال ۱۳ هزار تومانی قرار دارد.

این نرخ‌ها در حالی است که  قیمت دلار  در  بازار آزاد  یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند، در سطح بالاتری قرار دارد؛  قیمت دلار در بازار آزاد  در کانال ۴۸ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه  ،  نیم سکه  و ربع سکه

امروز پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰) قیمت  سکه امامی  در سایت کانون صرافان حدودا ۲۷ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان اعلام شده که نسبت به دیروز افزایش قیمت داشته اما هنوز موفق به فتح کانال ۲۸ میلیونی نشده است.

در همین سایت  قیمت نیم سکه  بطور میانگین ۱۵ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان درج شده که مانند  سکه امامی  با افزایش همراه شده است.

همچنین  قیمت ربع سکه  در سایت کانون صرافان ۱۰ میلیون و ۷۶ هزار تومان اعلام شده که تقریبا هم‌قیمت روز چهارشنبه محسوب می‌شود.

منبع: اقتصاد نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.