۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 886453

مارتین کالاهان، عضو پیشین پارلمان اروپا در توییتر نوشت که مانه احتمال انتقال به نیوکاسل را رد نکرده است.

مانه در دو راهی نیوکاسل و یونایتد

به گزارش قدس آنلاین، سادیو مانه حاضر است در تابستان بایرن مونیخ را ترک کند. علاوه بر این، مارتین کالاهان، عضو پیشین پارلمان اروپا در توییتر نوشت که ستاره سنگالی‌ احتمال انتقال به لیگ برتر را رد نکرده‌ است. سادیو مانه فصل سختی را در بایرن مونیخ به دلیل آسیب دیدگی پشت سر گذاشته است. این مهاجم از نوامبر تا فوریه دور از میادین بود و جام جهانی قطر را از دست داد.

در نتیجه ستاره سنگالی فرصت زیادی برای بازی نداشت و نتوانست آن‌طور که می‌خواست عمل کند. او در این فصل در ۳۸ بازی ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل داده است.

گزارش ها حاکی از آن است که این بازیکن ۳۱ ساله به دنبال انتقال به یک باشگاه لیگ برتری است چندین گزارش ادعا می کنند که او حاضر است باشگاه فعلی خود را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ترک کند.

از نیوکاسل و یونایتد به عنوان مقصد بعدی او یاد شده است.

ملی پوش سنگالی در مصاحبه‌ای با دیلی تلگراف فاش کرد که در سال ۲۰۱۶ تقریباً با منچستریونایتد قرارداد امضا کرده بود. او درباره این موضوع گفت: باید بگویم، من واقعاً به منچستریونایتد نزدیک شده بودم. همه چیز به توافق رسیده و آماده بود.

منچستریونایتد در حال تکمیل و نهایی کردن ترکیب خود برای فصل آینده و به دنبال یک مهاجم است. فصل قبل مارکوس رشفورد بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را ثبت کرد. این مهاجم انگلیسی پس از جام جهانی قطر جای کریستیانو رونالدو را گرفت و در خط حمله نقشی کلیدی داشت.

ملی‌پوش انگلیسی ۵۶ بازی انجام داد که در ۴۶ بازی از ابتدا در ترکیب تیمش بود. این مهاجم هم در لیگ برتر و هم در لیگ اروپا ۳۰ گل به ثمر رسانده و ۹ پاس گل داد ولی یونایتد یک مهاجم دیگر نیز می‌خواهد.

 مارتین کالاهان، عضو پیشین پارلمان اروپاست که طرفدار تیم نیوکاسل محسوب می‌شود. او چندی پیش با سادیو مانه دیدار داشت و بعد از آن در توییتر خود از علاقه مانه به حضور در تیم محبوبش نوشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.