فرمانده مرکز آموزش‌های تخصصی صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به ارتقاء و تقویت سامانه‌های شبیه‌ساز راداری و موشکی در این مرکز، خاطرنشان کرد: با استفاده از این شبیه‌سازها که کاملا مستقل و بدون نیاز به سامانه‌های عملیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان اهداف مختلف را شبیه‌سازی کرد.

امیر صالحی: سامانه‌های شبیه‌ساز راداری و موشکی پدافند هوایی ارتش ارتقاء یافته است

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ دوم محمد صالحی فرمانده مرکز آموزش‌های تخصصی صاحب الزمان(عج) پدافند هوایی ارتش، اظهار کرد: استادان و دانش‌پژوهان این مرکز با تلاش شبانه‌روزی در زمینه تحقیقات علمی و فنی مرتبط با علوم پدافندی بسیار موفق عمل کرده‌اند.

وی افزود: دستاوردها و توانمندی‌های پدافند هوایی ارتش با سرمایه‌گذاری بر روی نسل جوان و با انگیزه و نیز دوراندیشی در شناسایی تهدیدات متصور آینده بسیار کارآمدتر شده است.

فرمانده مرکز آموزش‌های تخصصی صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به ارتقاء و تقویت سامانه‌های شبیه‌ساز راداری و موشکی در این مرکز، خاطرنشان کرد: با استفاده از این شبیه‌سازها که کاملا مستقل و بدون نیاز به سامانه‌های عملیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان اهداف و مقیاس‌های واقعی در کلاس‌های مختلف موشک، هواپیما، بالگرد و پهپاد را شبیه‌سازی کرد و قابلیت انجام تاکتیک‌های مختلف رزمی با آرایش‌های متفاوت برای مصارف آموزشی این سامانه‌ها در نظر گرفته شده است.

امیر صالحی خاطرنشان کرد: این دستاوردهای جدید دارای سامانه ارزیابی و نمره‌دهی است و قطعات و تجهیزات آن در داخل تولید می‌شود و می‌تواند شرایط جنگ الکترونیک را ایجاد و عملیات ضدالکترونیک توسط کاربران را ارزیابی کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.