فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در سراوان یک قاچاقچی به هلاکت رسید و ۷۶۰ کیلوگرم تریاک نیز کشف شد.

قاچاقچی مسلح در سراوان به هلاکت رسید/ کشف ۷۶۰ کیلوگرم تریاک 

به گزارش قدس انلاین، سردار دوستعلی جلیلیان  اظهارکرد: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد افیونی در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و رصد تحرکات قاچاقچیان در مناطق جنوبی استان، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح برای جابه جایی و انتقال محموله سنگین مواد از شهرستان سراوان به عمق کشور به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در یکی از روستاهای سراوان شناسایی و تکاوران انتظامی به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که با یک دستگاه خودروی تویوتا در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک مناسب عملیاتی مقابله به مثل، و با آتش پر حجم خود خودروی حامل موادافیونی را زمین گیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: طی این درگیری مسلحانه یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسیده و در پاک سازی محل درگیری و طی بازرسی از خودروی توقیف شده از قاچاقچیان ۷۶۰ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.