دادستان عمومی و انقلاب ورامین گفت: باید مدیران کارخانه قند، کارخانه ای با همین ظرفیت در یکی از شهرک های صنعتی این شهرستان ایجاد کنند.

اولتیماتوم دادستان ورامین به مدیران کارخانه قند

به گزارش قدس آنلاین،  علیرضا شمس صبح شنبه و همزمان با هفته قوه قضائیه با اشاره به مشکلات قطار شهری و راه آهن ورامین گفت: در سال ۹۷ متوجه مشکلات وارنا شدم و از آن زمان پیگیری‌های لازم شروع شد.

وی گفت: در آن زمان تقریباً کل کارخانه به دلیل بدهی‌ها رفته بود، اما دستگاه قضائی پای قضیه ایستاد و اگر این دستگاه نبود، وارنا با این ظرفیت عظیم تکه تکه می‌شد.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین گفت: ما با صدور حکم ورشکستگی وارنا رو نجات دادیم و اکنون رئیس کل دادگستری استان تهران اطلاعات و نظارت کامل بر این کارخانه دارد.

وی گفت: در خصوص کارخانه قند ورامین که حکم شرافت و نماد این شهرستان را دارد، باید بگویم این کارخانه در سال ۸۲ خصوصی سازی شده و به اشخاص حقیقی واگذار شده است، برای حل مشکلات این کارخانه راهکارهای قانونی وجود دارد که در ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران بررسی شده است.

شمس افزود: دادستانی محکم ایستاده که اتفاقی برای کارخانه قند نیفتد، اکنون مشکل اصلی کارخانه قند ورامین بحث محیط زیست است که محیط زیست نمی‌تواند قانونا مجوز کار به این کارخانه در این منطقه از ورامین و وسط شهر را بدهد، اما اکنون کارخانه قند به عنوان نوستالژی مطرح است، به مدیران خصوصی عرض می‌کنم قرار بود در یکی از شهرک‌های صنعتی اطراف ورامین کارخانه‌ای با همین ظرفیت ایجاد کنند و راه اندازی بشود در غیر این صورت دادستانی و شهرستان در این رابطه حرف دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.