ملی‌پوش کشتی آزاد ایران با اشاره به نسبت فامیلی خود با کاپیتان تیم ملی گفت: یزدانی نام بزرگی در کشتی ایران و جهان است و امیدوارم من نیز بتوانم مانند وی در دنیا قدرت‌نمایی کنم.

ملی پوش کشتی آزاد: با حسن یزدانی فامیل هستم

به گزارش قدس آنلاین، امیرمحمد یزدانیاظهار داشت: در یک دهه گذشته دلاورانی مانند رضا و حسن یزدانی در سطح ایران و جهان قدرت‌نمایی کرده و در اوزان خود بهترین بودند.

وی ادامه داد: اسم یزدانی در سطح جهان یک برند شناخته شده است و این موجب شده انتظار از من بیشتر باشد. تلاش می‌کنم نتایج قابل قبولی در کشتی کسب کنم و روند موفقیت‌ یزدانی‌های کشتی ایران را ادامه دهم.

دارنده مدال نقره قهرمانی جهان این را هم افزود: حسن آقا کاپیتان تیم ملی و بزرگ کشتی ایران و جهان است این افتخار من است که با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران نسبت فامیلی دارم.

وی در خصوص برنامه خود برای موفقیت در مسابقات جهانی گفت: باید ابتدا در یک تورنمنت بین‌المللی در مجارستان با حریف داخلیم که قهرمان جام تختی است کشتی بگیرم و در صورت موفقیت تلاش خواهم کرد تا بتوانم عنوان قهرمانی جهان را کسب کنم.

یزدانی خاطرنشان کرد: در سال ۲۰۲۱ و در رقابت‌های جهانی اسلو به فینال رسیدم اما کم‌تجربگی موجب شد تا نتوانم به عنوان نخست مسابقات برسم. مردم از من و سایر ملی‌پوشان انتظار مدال دارند. تلاش خواهم کرد تا سال متفاوتی در کشتی رقم بزنم.

عضو تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به حضور مربی روس در تمرینات تیم ملی گفت: من در اردو تیم ملی با این تئورسین روس سرشاخ شدم اما کار راحتی نیست چون حاجی‌اف متخصص در سر وگردن و در رفتن از دست وی کار راحتی نیست.

وی افزود: ما در اردو هستیم تا از تمام مربیان بیاموزیم. او با جدیت کار می‌کند و اگر بتوانیم تاکتیک سر و گردن از وی بیاموزیم خیلی از کاستی‌ها برطرف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.