۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 886735

تمرینات تیم ملی کشتی آزاد در پیست تارتان کمپ شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

کورس یزدانی با آزادکاران جوان

به گزارش قدس آنلاین، تمرینات هوازی و دوومیدانی تیم ملی کشتی آزاد در پیست کمپ تیم های ملی کشتی زیر نظر مربیان برگزار شد. در این تمرین تمام ستارگان کشتی ایران حضور داشتند. حسن یزدانی ژنرال هشت ستاره کشتی ایران نیز پا به پای جوانان تمرینات خود را ادامه داد.

تمرینات تیم ملی کشتی آزاد برای حضور مقتدرانه در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد پیگیری می‌شود. البته پیش از مسابقات جهانی بلگراد چند آزادکار ایرانی به رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در مجارستان اعزام خواهند شد. احمد محمدنژاد جوان و میلاد والی‌زاده در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی و محمد بخشی در وزن ۷۲ کیلوگرم و محمد نخودی و علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم مسافران بوداپست هستند.

پیش از این رضا اطری در ۶۱ کیلوگرم، رحمان عموزاد در ۶۵ کیلوگرم، یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم حضورشان را در ترکیب تیم ملی قطعی کرده بودند. در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز کامران قاسم‌پور مصدوم شده و باید منتظر بود که او می‌تواند خود را به جهانی بلگراد برساند و یا اینکه کادر فنی تصمیم دیگری اتخاذ خواهد کرد.

کورس یزدانی با آزادکاران جوان + عکس

کورس یزدانی با آزادکاران جوان + عکس

کورس یزدانی با آزادکاران جوان + عکس

کورس یزدانی با آزادکاران جوان + عکس

کورس یزدانی با آزادکاران جوان + عکس

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.