مدیرعامل باشگاه نساجی گفت در انتخاب رحمتی به‌عنوان سرمربی این تیم، هیچ‌کس از بیرون دخالتی نداشته است.

درودگر: قلعه‌نویی؟ هیچ‌کس از بیرون دخالتی در انتخاب رحمتی نداشت

به گزارش قدس آنلاین، صادق درودگر در مراسم معارفه سیدمهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران اظهار داشت: رحمتی بهترین گزینه برای نساجی بود. او آغاز سرمربیگری‌اش با حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود و تجربه کافی را دارد. باید درباره حواشی انتخاب او به‌عنوان سرمربی نساجی بگویم که هیچ‌کس از جمله امیر قلعه‌نویی و از بیرون در انتخاب رحمتی دخالتی نداشت. سرمربی تیم ما باید ابزار لازم را برای موفقیت داشته باشد، ما هم در حال هموار کردن این مسیر هستیم.

وی ادامه داد: دنبال این هستیم که یک تیم «ب» برای نساجی تشکیل دهیم تا بازیکنان آکادمی را تزریق کنیم. رحمتی موافق برگزاری تمرینات در مازندران است، اما باید شرایط مهیا باشد. در تهران هم پنج زمین استاندارد تمرینی نداریم. در مازندران خیلی پیگیری کردیم، اما زمین مناسبی برای برگزاری چند ماه تمرین وجود ندارد. چمن ‌استادیوم شهدای ساری حرفه‌ای نیست و شهر ساری هم چند تیم دارد و این زمین نمی‌تواند محل تمرین مناسبی برای نساجی باشد. اگر در قائمشهر یک زمین به اندازه سه هکتار به ما بدهند، با حمایت رضا حدادیان از فردا استارت می‌زنیم تا کمپ تمرینی درست کنیم. در صورتی هم که زمین ماهفروجک را بگیریم، می‌توانیم بهترین کمپ تمرینی را احداث کنیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره اینکه میزبانی نساجی در ورزشگاه شهید وطنی در لیگ قهرمانان آسیا منتفی است، گفت: هنوز لغو میزبانی ما در ورزشگاه شهید وطنی در لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است و احتمال دارد بتوانیم شرایط میزبانی را مهیا کنیم.

وی در پایان گفت: ما با توجه به بودجه‌ای که داریم نمی‌توانیم هر بازیکنی را بخریم. ما با یک بازیکن مازندرانی صحبت کردیم که قیمت او به اندازه چهار بازیکن فعلی است که خریدیم!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.