در حاشیه نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران در قائمشهر هواداران از سرمربی و مدیرعامل باشگاه خواستند مهاجم تیم تراکتور تبریز را جذب کنند.

یک پرسپولیسی میهمان ویژه تمرین تیم نساجی

به گزارش قدس آنلاین اولین تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و در حضور هواداران و اهالی رسانه و زیر بارش باران آغاز شد. در ابتدای تمرین بازیکنان و سرمربی تیم به سمت هواداران رفتند و به آنها شاخه های گلی اهدا کردند.

* سید مهدی رحمتی در سخنانی کوتاه برای هواداران تیم نساجی گفت: عزیزان دل ! بدانید من و بازیکنانم و تمامی باشگاه و تیم نساجی متعلق به شما هستند و خودتان از ما مراقبت کنید! امسال خیلی به شما نیاز داریم که کنارمان باشید و بدانید با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

* هواداران نساجی بازیکنان تیم را با شعارهایی نظیر« ببرهای مازندران» و « نساجی آسیایی» تشویق کردند.

* علی علیپور مهاجم اسبق پرسپولیس هم میهمان ویژه تمرین بود. این بازیکن اکنون در تیم پرتغالی بازی می کند. درودگر خطاب به رحمتی گفت: فصل آینده قراردادش تمام می شود و به نساجی می آوریمش! رحمتی هم به علیپور خوشامد گفت.

* هواداران از صادق درودگر خواستند که زمینه جذب محمد عباس زاده مهاجم بومی و تیم تراکتور تبریز را فراهم کند ولی درودگر به آنها گفت اجازه بدهید سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم کارش را انجام بدهد من و رحمتی هم عباس زاده را دوست داریم زیرا او بازیکن بزرگی است .

* درودگر به هواداران قول داد نساجی مازندران فصل آینده هم دوباره سهمیه اسیایی کسب خواهد کرد و این فصل این تیم مجبور است در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان حریفان آسیایی خود باشد.

نساجی فصل گذشته دو سرمربی داشت که هر دو ناکام بودند. حمید مطهری و هرناندز اسپانیایی هیچ کدام نتوانستند در نیم فصل دوم بردی برای تیم بدست بیاورند. این تیم با هدایت ساکت الهامی قهرمانی جام حذفی شده و این فصل در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.