اختلاف دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی، مانع تمدید قرارداد کریم باقری دستیار یحیی گل محمدی شده است.

اختلاف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی باقری با پرسپولیس/ پای یحیی برای حل اختلاف در میان است

کسی در پرسپولیس از کریم باقری انتظار ندارد نقش خارق‌العاده‌ای در راهبری فنی و تاکتیکی تیم ملی ایفا کند اما باقری می‌تواند به ترمیم حفره‌های موجود بین کادرفنی و بازیکنان کمک کند. او یکی از کاریزماتیک‌ترین چهره‌های تاریخ فوتبال ایران است که اغلب بازیکنان حرمتش را نگه می‌دارند. در نتیجه ممکن است در بخش حفظ اقتدار کادرفنی و آرامش اردو، کارهایی از دست باقری بر بیاید. شاید به همین دلیل است که در پرسپولیس، از علی دایی تا یحیی گل‌محمدی و از برانکو تا کالدرون، هیچ‌کدام نتوانستند قید همکاری با کریم باقری را بزنند و همگی هم از کار با او به عنوان تجربه‌ای خوشایند یاد کردند. این داستان مردی است که طی سال‌های اخیر رد پایش به وضوح در موفقیت‌های پرسپولیس دیده می‌شود.

فصل گذشته نیز کریم باقری چنین نقشی را در پرسپولیس بازی کرد تا تیم یحیی گل محمدی در آرامش به عنوان قهرمانی برسد. با این حال خبر می‌رسد کریم باقری برای تمدید قراردادش در فصل جدید خواستار افزایش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی است. قرارداد فصل گذشته کریم باقری با باشگاه پرسپولیس مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است. این مربی مشهور برای فصل جدید خواستار ۷ میلیارد تومان به علاوه آپشن قهرمانی شده است.

این در حالی است که پرسپولیس در شرایطی فصل گذشته قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد که دستیاران خارجی او با رقمی در حدود ۲۰۰ هزار دلار در این باشگاه فعالیت داشتند و یحیی گل‌محمدی نیز از عملکرد آن‌ها رضایت کامل داشت. قرارداد مهرداد خانبان و محمد عسگری مربی- آنالیزورهای یحیی گل محمدی که روی نیمکت پرسپولیس می‌نشستند، حدود یک میلیارد تومان بوده است. همچنین سیدجلال حسینی که به خاطر نداشتن مدرک مربیگری لازم اجازه نشستن روی نیمکت مربیان را نداشت با دستمزد ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی کارش را در این تیم انجام داد.

درهمین ارتباط شنیدیم همه مربیان پرسپولیس (منهای یحیی گل محمدی که قرارداد دارد) خواستارافزایش رقم قرارداد خود شده اند. کریم باقری اما بیشتر از سایرین خواسته است. موضوعی که به نظر هم نمی‌رسد مشکل پیچیده ای باشد و در نهایت با وساطت یحیی گل محمدی این اختلاف حل شده و کریم باقری همچون سال‌های گذشته به کار خود در پرسپولیس ادامه خواهد داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.