وزیر کشور با اشاره به بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌ها به منظور تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، بر آمادگی ستاد انتخابات و کمیته‌های تخصصی برای اتخاذ تمهیدات مناسب در صورت تبدیل طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به قانون تاکید کرد.

وزیر کشور: تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات بسیج شده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، ششمین نشست ستاد انتخابات با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، رئیس ستاد و اعضای کمیته‌های تخصصی برگزار شد.

وزیر کشور با تاکید بر تمهید مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲، تامین زیرساخت‌های فنی متناسب با طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون سامانه پیش ثبت‌نام را امری ضروری دانست.

وی با اشاره به بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌ها به منظور تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، بر آمادگی ستاد انتخابات و کمیته‌های تخصصی برای اتخاذ تمهیدات مناسب در صورت تبدیل طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به قانون تاکید کرد.

محمد رضا غلامرضا رئیس ستاد انتخابات کشور نیز به همراه مسئولان کمیته‌های تخصصی، گزارشی از روند پیشرفت برنامه‌ها ارائه کرد.

در این نشست، محسن اسلامی دبیر ستاد انتخابات کشور هم با ارائه گزارشی از برگزاری دو همایش آموزش منطقه‌ای فرمانداران به صورت هفتگانه و با میزبانی دو استان مازندران و کهگیلویه و بویراحمد، از تداوم این همایش‌ها طی هفته‌های آتی خبر داد.

وی همچنین مواردی را از آخرین تغییرات اعمال شده در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد.

عبدالله مرادی رئیس کمیته سیاسی، امیر شجاعان رئیس کمیته فن‌آوری و میکائیل راسخی رئیس کمیته پشتیبانی هم در این نشست، با برشمردن اقدامات کمیته‌های تحت مسئولیت خود، برنامه‌های آتی این کمیته ها را تشریح کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.