فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد ۲ متهم دستبرد ۱۰ میلیارد ریالی به کارگاه تولید اسباب بازی شناسایی و دستگیر شدند.

دستبرد ۱۰ میلیاردی به کارگاه تولید اسباب بازی در مشهد/۲ متهم دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس مشهد، احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سرقت های سریالی از یک کارگاه تولید اسباب بازی در محدوده خیابان مطهری شمالی، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد  افزود: در بررسی اظهارات مالک این کارگاه تولیدی که در آن چند نفر مشغول به کار هستند مشخص شد چندماهی است با توجه حسابرسی های انجام شده بر روی دخل و خرج های کارگاه متوجه کسری فرآوردهای خام این کارگاه، حدود ۱۰ میلیارد ریال خسارت وارد شده است.

وی بیان کرد: کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد با استفاده از سرنخ های بجامانده یکی از متهمان را که فردی سابقه دار است شناسایی کردند.

نگهبان افزود: ماموران انتظامی با یک سری تحقیقات میدانی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی وی را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و در بازرسی از محل ۲۴ کیسه مواد اولیه پتروشیمی برای تولید اسباب بازی، ۱۷ کیسه و ۴ کارتن بزرگ اسباب بازی از نوع آجرلگو کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت سریالی اسباب بازی ها و مواد اولیه پتروشیمی از حدود ۶ ماه پیش با همکاری یکی از دوستانش و فروش قسمتی از اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری همدست متهم، خاطرنشان کرد: متهمان ۳۷ و ۳۸ ساله پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.