جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: امنیت، خط‌ قرمز ما و مردم منطقه شمال غرب است و کوچک‌ترین حرکت و ناامنی از طرف نیروهای ضد انقلاب پاسخ دندان شکنی خواهد داشت.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع): امنیت خط قرمز ما و مردم منطقه شمال غرب کشور است

به گزارش قدس انلاین، سردار مجید ارجمندی فر پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: امنیت، خط قرمز ما و مردم منطقه شمال غرب است و کوچک‌ترین حرکت و ناامنی از طرف نیروهای ضدانقلاب پاسخ دندان شکنی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: موضوع امنیت در تمامی کشورها یکی از موضوعات اصلی محسوب می‌شود و در صورت وجود امنیت، توسعه، پیشرفت، آبادانی، شکوفایی علم و دانش و آرامش مردم با آن همراه است.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه توجه به موضوع فرهنگی و توسعه برنامه‌های مذهبی از دیگر اولویت‌های ما است، بیان کرد: سالانه در استان ۱۳۰ عنوان برنامه فرهنگی برگزار می‌شود.

وی توسعه و پشتیبانی برنامه‌های اربعین را مورد اشاره قرارداد و گفت: همه این برنامه‌ها در سایه امنیت موجود در مرزها و کشور برگزار می‌شود.

سردار ارجمندی فر با اشاره به برپایی جلسات تخصصی و انفرادی روشنگری و شرکت در راهپیمایی‌ها بیان کرد: جهاد تبیین مهم‌ترین رسالت و وظیفه و رسالت مسئولان استان است و نباید از آن غافل شد.

وی با بیان اینکه در طول سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی در استان اجرا شد تصریح کرد: همچنین در این مدت یک هزار و ۵۰۰ پروژه غیرعمرانی در استان اجرا و همچنین حدود پنج هزار جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان اهدا شد

سردار ارجمندی فر به اجرای پروژه‌های آب‌رسانی، توجه به موضوع زیرساختی و پروژه‌های عمرانی از جمله راه‌آهن و حضور در عملیات را مهم دانست و گفت: همچنین در این راستا سند توسعه شمال غرب نیز تدوین شد.

وی ادامه داد: تقدیر ۳ باره رهبر معظم انقلاب اسلامی از اقدامات رزمندگان قرارگاه با اهدای مدال افتخار به فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نشانه موفقیت در این عرصه بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.